جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/11 03:40
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 32800

موزاییک حیاط مادر بزرگم ایده ثروتمند شدنم را داد

یک روز که مشغول قدم زدن در حیاط مادر بزرگم بودم متوجه موزاییک شکسته شده وسط حیاط شدم و به علت بی کاری مشغول تعویض موزاییک شدم، در حال انجام کار بودم که ایده ای به ذهنم رسید و آن هم تولید انواع موزاییک بود. با پیاده سازی این ایده توانستم ثروتمند شوم.

موزاییک پلیمری

همانطور که در مطالب بالا برای شما بیان کردیم، امروزه استفاده از موزاییک پلیمری و همچنین میزان تقاضای افراد از این محصول بسیار زیاد شده است. روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی، زندگی افراد هم تحت تاثیر قرار گرفته است و هرچه زمان می گذرد افراد در صدد آن هستند تا خود را متناسب با شرایط جامعه و از همه مهمتر با توجه به میزان درآمد خود، زندگی خود را تغییر دهند، به همین دلیل سعی می کنند خانه ای که در آن زندگی می کنند را تا جایی که در توانشان است را تغییر دهند، از این رو به دنبال موزاییک و کاشیهای مختلف می روند.

 

موزاییک طرح دار حیاطی

در یک تعریف کلی به انواع موزاییک طرح دار حیاطی که از ترکیب آب، سیمان، ماسه، سنگ دانه و پودر سنگ با تحت فشار قرار دادن آنها در قالب های مخصوص ساخته شوند، پرسی می گویند. کیفیت دستگاه پرس و همچنین میزان فشاری که روی مواد اولیه وارد می آید، نقش بسزایی در میزان کیفیت، ماندگاری و دوام این نوع موزاییک دارد، البته در نهایت باید سطح موزاییک را با دستگاه مخصوص ساب دهند تا کاملا صیقلی، براق و یکدست شود. نکته مهم اینکه در تولید این محصولات از انواع طرح و رنگ نیز جهت ایجاد تنوع موزاییک استفاده می کنند که برخی مدلها از همان ابتدا به رنگ زرد و قرمز هستند.

 

شس

موزاییک صنعتی

موزاییک صنعتی در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

از جمله انواع موزاییک صنعتی می توان به موزاییک گرانیتی اشاره کرد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و انجماد برخوردار است و از آن بیشتر برای پروژه های شهری از جمله سنگفرش پیاده روها و مانند آن استفاده می کنند.

علاوه بر موزاییک گرانیتی می توان به موزاییک صنعتی ساده، ایرانی، فرنگی و حیاطی نیز اشاره کرد که همه آنها در ابعاد مختلف و البته با تنوع رنگ مناسب با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند.

از جمله ابعاد متداول و استاندارد این موزاییکها 40*40 و 30*30 است که از آنها بیشتر برای کفپوش پاساژها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و مانند آن استفاده می شود.

برای خرید موزاییک صنعتی ابتدا باید به کاربری فضای مورد نظر برای نصب این موزاییک ها توجه نمائید.

همواره خرید انواع موزاییک صنعتی با توجه به کاربرد آنها و مقاومت و دوام بالایی که دارند، به صرفه است و این موزاییک ها نسبت به سایر موزاییک ها به ویژه موزاییکهای ساختمانی و تزئینی بسیار ارزان تر هستند.

سش

مطلب فوق رپرتاژ آ گهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rob9