چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 17:33
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 32096

بر خلاف نظر دیگران خطر کردم و به ثروت رسیدم

از زمانی که کسب و کارم را در زمینه تولید فندق شروع کردم، میدانستم در این راه سختیهای زیادی وجود دارد اما با ایمانی که به موفقیت داشتم توانستم سختیها را از سر بگذرانم و به فصل برداشت تلاشهایم نزدیک شدم. در ادامه انواع مختلف فندق را بررسی می کنیم.

فندق تازه

فصل برداشت این محصول بهترین زمان برای خرید فندق است زیرا قیمت فندق تازه در بازار بسیار مناسب است و کمترین قیمت را نیز خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از صادرکنندگان، شرکت های توزیع و بسته بندی، عمده فروشان و... در این مدت فندق را از باغداران خریداری می کنند.

وقتی در مورد قیمت فندق در بازار سوال می کنید با قیمت های بسیار متفاوتی روبرو می شوید که این قیمت متغیر می تواند به دلایل مختلفی از جمله اندازه فندق، طعم، رنگ، تازگی، سلامت و ... باشد.

 

فندق خام

از فندق در تهیه بسیاری از دسرها، شکلات ها، کیک ها، حلواها، بیسکویت ها و... استفاده می شود، بنابراین تمامی شرکت های تولید کننده این محصولات باید قیمت فندق خام را رعایت کنند.

لازم به ذکر است که از فندق در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم، شامپو، عطر و ... نیز استفاده می شود. توجه داشته باشید.

عوامل متعددی مانند تنوع فندق، سطح رویش، فصل برداشت، کیفیت و اندازه فندق در پاسخ به این سوال که  قیمت فندق چقدراست، تاثیر بسزایی دارد.

4

 

فندق خندان

نمونه ای کاملاً طبیعی و خوش عطر و طعم، که توانسته است نگاه بسیاری از متقاضیان را به سوی خود جلب نماید، فندق خندان نمکی است که دارای برتریهای ویژه ای نسبت به سایر محصولات می باشد. که البته قیمت فندق خندان نیز بالاتر از نوع خام آنست. فندق می تواند سلامتی قلب شما را تضمین نموده و شما را در برابر علائم و نشانه های بیماری قلبی محافظت نماید که به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای فراوان در آن می باشد.

البته وجود این آنتی اکسیدانها موجب می شود تا سیستم ایمنی بدن شما نیز تقویت شده و از این نظر قادر باشد در برابر تمام امراض ویروسی نیز ایستادگی نماید. بسیاری از افراد دیابتی این سوال را از ما می پرسند که آیا می توانند از فندق نمکی قم به منظور مقابله با این امراض بهره ببرند که ما در پاسخ این نکته را بیان می نماییم محصول مذکور قابلیت این را دارد که قند خون را کاهش دهد.

3

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45r76o