شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 17:29
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 32095

با این لواشک ها دامن زندگی ام سبز شد

اگر به دنبال راهی هستید که مسیر زندگی خود را تغییر دهید و همواره به سوی پیشرفت حرکت کنید به شما پیشنهاد می کنیم وارد حوزه ی کاری لواشک ها شوید و از سود هایی که بدست می آورید لذت ببرید در ادامه میخواهیم شما را با لواشک هایی که زندگی ام را تغییر داده اند آشنا کنم.

لواشک کیوی

همانطور که گفته شد از تنقلات پر طرفدار که برای سلامتی افراد ضرری هم ندارند و دارای خاصیت هم می باشند لواشک هایی مثل لواشک کیوی و پرتقال تامسون هستند که البته اگر در منزل تهیه شوند بسیار سالمتر و بهداشتی تر و در عین حال قیمت لواشک کیوی به صرفه تر هم خواهد بود. برای تهیه لواشک پرتقال کافیست که پوست آنها را گرفته و بعد پوستهای ناز اطراف پرکهای پرتقال را هم بگیرید و با چاقو تا حد ممکن ریز نمایید. سپس آنها را با مقداری آب و کمی نمک بر روی حرارت گذاشته و اجازه دهید تا کاملا پخته شود. وقتی که به غلظت مناسب درآمد آنرا از صافی رد کنید و سپس در داخل سینی چوبی که از قبل چرب شده یا اینکه داخل آن سلفون کشیده شده است ریخته و در هوای آزاد و در مقابل افتاب قرار دهید تا خشک شود. در فصل زمستان هم می توان سینیها را بر روی بخاری قرار داد تا زودتر خشک شوند.

 

لواشک خانگی

یکی از خوراکی هایی که معمولا افراد در هنگام  اوقات فراغت و یا در جمع های دخترانه خود استفاده می کنند، انواع لواشک است که در طعم های مختلف ترش، ملس و شیرین با میوه های متفاوت وجود دارد همچنین با پایین بودن قیمت لواشک خانگی طرفداران بیشتری را جذب کرده است.

لواشک ها در واقع همان عصاره های میوه های مختلفی همچون انار، هلو، زرشک و آلبالو هستند که  پس از جوشاندن میوه به دست می آیند. معمولا این خوراکی پر طرفدار را از میوه های ترش مزه  و آبدار تهیه می کنند اما اینگونه نیست که از میوه های دیگر نتوان استفاده کرد؛ این که لواشک را از چه میوه ای تهیه کنید یک امر سلیقه ای است که بنا به ذائقه افراد تعیین می شود، لواشک های شیرین را از میوه هایی همچون زرد آلو، سیب و شلیل تهیه می کنند.

2

 

لواشک ترش

لواشک ترش جز یکی از تنقلات سالم و مقوی است تولید کنندگان زیادی در کشور به تولید انواع مختلفی از لواشک می پردازند و با روش های مختلف لواشک تولید می کنند این شرکت نیز جز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مختلف با مناسب ترین قیمت لواشک ترش می باشد.

شرکت تولید کننده برای تهیه ی لواشک از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت استفاده می کند و از میوه های خراب و کپک زده استفاده نمی کنند این شرکت برای تهیه ی لواشک از انواع مختلفی از مواد شیمیایی و نگه دارنده استفاده نمی کنند و لواشک ها رو به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید می کنند. لواشک های این شرکت درجه یک و مرغوب هستند و با طعم و مزه ی ترش تولید و عرضه می شوند . این شرکت انواع مختلفی از لواشک ترش را به صورت فله به فروش می رساند.

 

21

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkjwj