شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 05:33
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 32074

توت فرنگی راه ثروتمند شدنم را باز کرد

سال ها بود که برای رسیدن به ثروت و پولدار شدن راه و روش های زیادی را امتحان می کردم اما نتیجه ای نمی دیدم تا زمانی که تصمیم گرفتم تا وارد دنیای تجارت شوم و فعالیت خود را در خصوص پرورش انواع توت فرنگی شروع کردم. سرانجام در این راه نیز به ثروت دلخواهم رسیدم.

توت فرنگی صادراتی

این گیاه شکوفه ‌های کم‌ رنگی داشته که روی ساقه ‌های سبز آن می‌ روید و میوه پاییزی آن به شکل کپسولهای قرمز رنگ است که داخل آن را توتهای نارنجی پوشش داده است. برای اطلاع از قیمت توت فرنگی صادراتی با ما همراه باشید.

ساقه آن سفت، راست، گرد و بدون کرک است و مغز آن سفید و پیوسته می ‌باشد هم چنین شاخه‌ های این گیاه سبز و باریک هستند و جوانه‌ هایش معمولاً به رنگ نارنجی مایل به قرمز می ‌باشد.

همان طور که می دانید به دلیل طعم و فواید توت فرنگی می توان از آن به عنوان توت فرنگی خشک در فصول سرد سال نیز استفاده کرد.

 

توت فرنگی خشک

در سالهای بعد از آن نوع تجاری آن توسط مرکز تحقیقات در همان منطقه کشت شد که از نظر بازاری بسیار مورد پسند بودند و قیمت توت فرنگی خشک در مقایسه با قیمت توت فرنگی پاکستانی ارزان تر است.

در نتیجه می‌ توان گفت که استان کردستان بزرگ ‌ترین و اولین تولیدکننده توت ‌فرنگی و گیلاس زرد در کشور است به‌ طوری‌ که 80 درصد از کل توت‌ فرنگی کشور در استان کردستان کشت می‌ شود و رتبه اولی را در تولید این محصول به خود اختصاص داده است و نیز بیش از 60 درصد توت‌ فرنگی تولید شده کشور در این استان به خارج از هر صادر می‌ شود که بازار اصلی آن تهران می‌ باشد.

همان طور که می دانید قیمت توت فرنگی خشک و توت خشک در بازار نسبت به تازه آن کمی متفاوت است چرا که از نوع خشک آن می توان در دراز مدت استفاده کرد.

12

 

توت فرنگی شمالی

قیمت توت فرنگی شمالی به دلیل طعم شیرینی که دارد بسیار مناسب است و معمولا میوه مورد علاقه بسیاری از مردم است و حتی برای اینکه آن را همیشه در کیف خود داشته باشند اقدام به خرید توت فرنگی خشک و توت خشک صنعتی می کنند.

توت فرنگی خشک خواص بسیار زیادی دارد که در این جا به چند نمونه آن اشاره می ‌کنیم: جلوگیری از بروز سکته مغزی: آنتی‌ اکسیدانهایی مثل کامفرول و آنتوسیانین که در توت ‌فرنگی وجود دارد مانع از وقوع سکته مغزی می‌ شود.

توت ‌فرنگی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها با توجه به نوع و گونه‌ ای که دارد با یکدیگر متفاوت است و تنها شباهتی که دارند رنگ قرمز و وجود دانه ‌های ریز زرد یا مشکی بر روی آنها است.

11

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27d9b6