پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 03:41
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31957

روی رویاهایم قدم میزدم اما بی خبر بودم!

مدت زمان طولانی‌ای بود که زندگی یکنواختی داشتم و از نظر سطح اقتصادی متوسط و حتی رو به نزول بود. اوضاح اقتصادی کشور هم که همه روزه خالی از نوسانات نبود. روزی در تلویزیون پای اخبار بودم و گزارشی از یک تاجر نظرم را به خودش جلب کرد، او از مرحله‌ای حتی پایین تر از من به ثروت نسبتا بالایی رسیده بود و کارش دائم در حال پیشرفت بود. همان لحظه نگاهی به زیر پایم انداختم، لحظه ای تامل کردم و اکنون یکی از بزرگ ترین تجار حوزه کاشی و سرامیک هستم.

سرامیک سفید

سرامیک‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی مانند سرامیک سفید، سرامیک طوسی و... تولید می شوند. همانطور که می‌دانید سرامیک یک ماده جامد و سفت بوده و از ترکیبات خاک و ماده‌های معدنی تشکیل می‌شود البته با گرم‌شدن در دمای بالا شکل گرفته  و سخت می‌شود. این محصولات شکننده هم می‌باشند اما به خاطر مواد رویی آن‌ها در برابرخوردگی بسیارمقاوم هستند از این محصول هم برای نمای ساختمان بکار می‌رود و هم می‌توان برای سرویس بهداشتی و یا داخل ساختمان استفاده کرد.

 

سرامیک رستیک

سرامیک رستیک به سرامیک‌هایی گفته می‌شود که بر روی سطح  آن‌ها بافت و یا طرح‌هایی که از طبیعت الهام گرفته شده است، پرس شده باشد. رستیک حس طبیعی به سرامیک می‌بخشد و این حس تنها هنگام لمس آن به چشم نمی‌آید، بلکه از ظاهر سرامیک نیز حالت طبیعی بودن آن پیداست و این امر، زیبایی استفاده از این نوع سرامیک را در طراحی دکوراسیون داخلی دو چندان می‌کند. بطور کلی هدف از طراحی به سبک رستیک، ظرافت و سادگی آن است و فضایی صمیمی، گرم و دلنواز را به خانه شما می‌بخشد از جمله مهم‌ترین نشانه های معماری رستیک، استفاده نمودن از مواد و مصالح کاملا خام و طبیعی است.

 

8

سرامیک صادراتی

سرامیک صادراتی یکی از محصولات پرکاربرد  و پرسود در معاملات تجاری ایران با کشورهای همسایه تبدیل شده است اما جالب است بدانید علاوه بر کاشی، متریال تولید این محصولات نیز قابل صادرات به کشورهای دیگر است. کارخانجات بسیاری در ایران وجود دارند که با بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک، ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و همچنین افراد ماهر توانسته‌اند تا از نظر تولید کاشی و سرامیک به خودکفایی برسند، این امر سبب شده تا صاحبین این  کارخانه‌ها به فکر صادرات محصولات خود بیفتند تا به این ترتیب سود بیشتری کسب کنند.

7

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkwjx