چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 03:40
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31956

به سادگی با این روش از فقر به ثروت رسیدم

پیدا کردن راهی که به سوی ثروت برود همیشه سخت ترین کار بوده است که خیلی ها به خاطر وجود همین سختی ها ترجیح می دهند راحت اما بی پول زندگی کنند من در اینجا با ایجاد کسب و کار در حوزه اسکوتر توانستم به سادگی زندگی خودم را نجات بدهم و به ثروت برسم و تاثیر زیادی بر باور اطرافیانم داشتم با من همراه باشید تا بیشتر با مسیر من آشنا شوید.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی یا همان ‌اسکوتر هوشمند‌ با استفاده از پردازنده مرکزی که یک کامپیوتر است که متصل به ژیروسکوپ داخلی می باشد اسکوتر برقی قادر است تا رفتار حرکتی کاربر را بررسی و پردازش کرده و تعادل آن را برقرار نماید.‌

اسکوتر برقی یا اسمارت اسکوترها این قابلیت را دارند تا علاوه بر ایجاد تعادل کامل برای کاربر، هر نوع سطح صاف و شیبداری را تا سقف سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت طی کنند.

این وسیله از یک محور متصل به دو چرخ تشکیل‌ شده است که توان حرکت را توسط یک موتور براشلس قوی که به یک باتری قابل شارژ متصل است را تامین خواهد نمود.

 

اسکوتر بزرگسال

توان حرکتی اسکوتر بزرگسال بین ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر بر ساعت است و با یک بار شارژ کامل می تواند مسافتی حدود ۲۰ کیلومتر را طی کند، اسکوتر برقی برای افرادی با محدوده‌ی وزنی ۲۰ الی ۱۲۰ کیلوگرم طراحی شده است.

مدت‌ زمان لازم برای شارژ شدن این اسکوتر ۱ الی ۲ ساعت است میزان فاصله‌ای که این وسیله در زمان شارژ کامل طی می‌کند نسبت مستقیمی با وزن فردی که از آن استفاده می‌کند دارد، به‌ طوری‌ که با افزایش وزن طبیعتا توان دستگاه و سرعت وسیله کاهش می یابد.

استفاده از این وسیله هیچ محدودیتی ندارد، اما برای داشتن بهترین کارایی لازم است تا دمای محیط در بازه‌ی ۱۵ الی ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و رطوبت هوا در بازه‌ی ۵ – ۹۵ % باشد و البته از این وسیله در مجاورت پله و در سطوح ناهموار نباید استفاده کرد زیرا ممکن است آسیب ببیند.

46

 

اسکوتر کودک

اسکوتر یکی از مرفه ترین وسیله های ورزشی است بسیاری از نوجوانان و کودکان به اسکوتر کودک به عنوان سرگرمی نگاه می کنند.

ولی اسکوتر علاوه بر یک وسیله ی بازی؛ میتوان یه یک ورزشی هم به آن نگاه کرد. در خارج از کشور سالانه مسابقات خیابانی اسکوتر برگزار میشود.

که در آن حرکات نمایشی انجام میدهند.  امروز با شما هستیم با معرفی محصول جدید وب سایت اونلی اسپرت؛ این سری رفتیم سراغ بازار بسیار گرم و مهیج اسکوتر های برقی کودکان و بزرگسالان که در حال رشد می باشد و با پیشرفت های تکنولوژی؛ نوع سرگرمی ها نیز تغییر کرده است و بهتر شده است.

وسایل کمک ورزشی نیز در شرایط حاضر در حال افزایش هست و وسایل تمام برقی یا نیمه الکترونیکی و هوشمند کاملا توسط نوجوانان و جوانان استفاده میشود اسکوتر های هوشمند و برقی در اقسام و اشکال مختلف و با توانایی های متفاوت امروزه بین مردم جا افتاده است که می توانیم ببینم توسط کارخانه ها و شرکت های مختلف جهان در حال تولید است.

5

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egwev