پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 03:37
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31954

اگر دقت کنید می توانید نعمت و ثروت را در هر چیزی در اطراف خود ببینید

خداوند این جهان را سرتاسر نعمت و فراوانی برای بندگان خود آفریده است به طوری که اگر چشم بینا داشته باشید و با تعقل به آن ها نگاه کنید می توانید ثروت و روزی را در هر یک از آن ها ببینید من هم در ابتدا که فعالیت خود را روی زالو شروع کرده بودم فکر نمی کردم که بتوان از طریق آن به ثروت برسم اما به مرور متوجه این نعمت بزرگ شدم و ایمان آوردم که می توان از این طریق به ثروت رسید و این رویا برای من محقق شد.

زالو طبی

زالوی طبی شاید به ظاهر این موجود چِندِش آور و ترسناک باشد اما این پزشک کوچک و مفید هیچگونه ترس و ضرر و زیانی نداشته و همه مردم بعد از استاده از آن به تاثیر گذاری این موجود اعتراف نموده اند.

اگر قصد زالو درمانی دارید و یا میخواهید در این زمینه تحقیق کنید بهتر است با اطمینان خاطر وارد زالو درمانی شوید و هیچگونه ترسی به خود راه ندهید ولی قبل از استفاده از زالو بهتر است با یک پزشک طب سنتی نیز مشورت نمایید.

ما با کسب تمامی مجوزهای بهداشتی لازم، اقدام به پرورش و عرضه‌ی زالوهای درمانی نموده ایم و تلاش می‌ کنیم تا شرایط خرید و فروش زالو را برای مخاطبان عزیز بیش از پیش تسهیل نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع زالو، مراحل سفارش و نحوه ی ارسال بار، می توانید با کارشناسان ما ارتباط حاصل کنید.

 

زالوی زمینی

فرضیه پزشکی برای تاثیر زالودرمانی بر این است که تاثیر زالو درمانی احتمالا به دو فاکتور کلی بستگی دارد: اول اینکه با گاز گرفتن پوست طعمه توسط زالوی زمینی، ترشح غدد بزاقی به داخل زخم تزریق می شود. دوم اینکه قسمت دیگری از این ترشحات با خون بلعیده شده مخلوط می شود تا در حالت مایع بماند.

22

 

زالوی دریایی

در حال حاضر به دلیل تقاضای زیاد جهانی برای خرید زالوی دریایی، تکثیر و پرورش زالو یکی از مشاغل به نسبت ساده و فوق العاده پرسود به شمار می رود. برخی گزارش ها قیمت هر یک عدد زالو در امریکا را بیش از 15 دلار آمریکا برآورد می کنند.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی در سال 1398 مدعی شد که درآمد کشور تایلند از پرورش زالو معادل درآمد نفتی کشور ایران است خبرگزاری ایسنا همچنین در گزارشی مدعی می شود که هنوز هم ظرفیت بسیار زیادی در کشور برای درآمدزایی از پرورش زالو وجود داشته و باید برای آن حتما وام هایی در نظر گرفته شود.

11

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bena9