سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 07:40
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31770

با مواد اسیدی از پرتگاه ورشکستگی نجات یافتم

شاید تنها چند قدم تا نابودی کسب و کار فاصله داشتم اما آشنا شدن با انواع مواد اسیدی و تولید آن سبب شد تا از این اتفاق نجات یافته و به ثروت برسم، قطعاً برای کسب اطلاعات درست در رابطه با محصولات تخصصی و اسیدی باید آگاهی مناسب از مشخصات نوع با کیفیت این محصولات حاصل شود و در این مقاله تمام موارد مورد نیاز برای کسب آگاهی شما را جمع آوری نموده ایم.

اکسید روی

امروز می خواهیم درباره این محصول بی نظیر یعنی اکسید روی در زمینه ی کشاورزی توضیحاتی بدهیم که بسیار پر کاربرد است در این صنعت و می تواند باعث رشد شدید این صنعت بشود که خدمت شما دوستان عزیز عرض خواهیم کرد. این محصول خواص یعنی اکسید روی در کشاورزی حکم کود شیمیایی کشاورزی را دارد و می توان با استفاده از این محصول در رشد گیاهان که برای کشاورزی و بدست اوردن محصول در تلاش هستند بهترین جواب را بگیرند

نا گفته نماند که این محصول اکسید روی درخوراک دام نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان ریز مغذی به کسانی که در دام پروری مشغول هستند داده می شود تا بهترین جواب را بگیرند. در فروش محصولی مثل اکسید روی می توان گفت که ان محصول در کجا تولید شده است و توسط کدام عمده فروش توزیع می شود که قیمت کالای ارسالی را تعیین کند و توسط حمل بار حمل شود تا به دست ما برسد پورسه ای را طی خواهد کرد که این پورسه قیمت ان محصول را می تواند اعلام کند.

 

اکسید گرافن

داشتن گرانروی مناسب برای روغنهای روان کننده مانند گریس بسیار ضروری است؛ چراکه باید ضخامت درستی از روغن روی قطعات قرار بگیرد و اصطکاک، ساییدگی، انتقال حرارت را به حداقل برساند. با اضافه کردن اکسید گرافن به روغن موتور، میزان گرانروی آن افزایش پیدا می کند. علت افزایش گرانروی روغن این است که چون نانو ذرات اندازه کوچکی دارند، می توانند بین صفحات روغن قرار گیرند و تا حد قابل قبولی از حرکت و لغزش لایه های روغن بر روی هم جلوگیری کنند.

وقتی غلظت نانو ذرات افزایش بیابد آنها به هم متصل می شوند و ذرات بزرگتری تشکیل می دهند که این عامل باعث افزایش گرانروی روغن می شود. نقطه اشتعال یعنی دمایی که در آن بخارهای روغن در معرض هوا قرار می گیرند و با یک جرقه آتش میگیرند. اضافه کردن نانو ذرات گرافن باعث افزایش نقطه اشتعال روغن می شود.

234

 

اسید نیتریک

می ‌توان اینگونه استنباط کرد که از اسید نیتریک در صنعت تسویه آب نیز استفاده بسیار ویژه‌ ای صورت می گیرد و لازم است بدانید که قدرت اکسید کنندگی اسید نیتریک بسیار بالا بوده و این ماده بسیار خورنده و سمی خواهد بود. یعنی اگر اسید سیتریک با فلزات مختلف برخورد کند، قطعاً واکنش بسیار سنگین نشان می دهد و می تواند قسمتی از فلز مربوطه را کاملا از بین ببرد.

صنعتگرانی که تمایل دارند اسید نیتریک را در مدت زمان اندک تجزیه کنند، باید آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهند زیرا اسید نیتریک در برابر حرارت خیلی سریع واکنش نشان می دهد و به سرعت تجزیه خواهد شد و جالب است بدانید که در صورت تجزیه شدن اسید نیتریک، رنگ آن به زرد یا قهوه ای تغییر خواهد داد. بنابراین اگر شما می خواهید شرایطی را فراهم کنید که از تجزیه شدن اسید نیتریک جلوگیری به عمل آید، می توانید آن را در ظروف تیره قرار دهید و همچنین دقت کنید که اسید نیتریک در مواجهه با فلزاتی مثل طلا یا پلاتین قرار نگیرد.

432

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjgoy