پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:56
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31520

شغلی جدید و بدون ریسک برای پولدار شدن

خیلی ها به دنبال معرفی شغلی هستنهد تا ازآن پول فراوانی به دست بیاورد امروز از کسب وکاری که باعث شد من میلیاردر بشوم صحبت می کنم کسب وکاری که خیلی ها شاید انجام میدهند اما به اشتباه و قوانین جدید و درست آن در دست من می باشد و حال تصمیم دارم که. آن را با همگان به اشتراک بگذارم اگر تمایل دارید بامن همراه شوید و در زیر چند نمونه از ام دی اف را به شما معرفی می کنم

ام دی اف ملامینه

ام دی اف ملامینه، از جنس فایبرگلاس بوده که یک روکش مصنوعی از جنس فرمالدئید بر روی کابینت های ام دی اف ملامینه قرار می گیرد. این روکش سه نوع مات، براق و سفید کتان داشته و از قیمت بسیار پایینی برخوردار است.

این نوع معروف به HPL می‌باشند (HIGH PERFORMANCE LEVEL) که دارای سطوح با کارایی بالا بوده و در مقابل خش، سایش و حرارت مقاومت خوبی دارند. ازنظر کلی زیرگروه MDFهای ارتقا یافته بوده و در صنایع کابینت به کار می‌روند.

ام‌دی‌اف‌های استاندارد معمولی با ضخامت‌های ۱۹–۱۲ میلی‌متر معمولاً دارای دانسیتهٔ kg/m ۸۰۰–۶۵۰ هستند. دانسیته‌های بالاتر، یعنی بالای ۸۰۰ نیز تولید و عرضه می‌شود.

درواقع با اضافه کردن فیبر، چسب و فشار در حین پروسه تولید اوراق سنگین تر تولید می‌شود، افزایش دانسیته قابلیت‌های ماشین کاری و سطح سازی (رنگ، روکش و…) را افزایش می‌دهد و نیز خصوصیات مکانیکی و فیزیکی ام‌دی‌اف نیز بهبود می‌یابد. از موارد استفاده این نوع ام‌دی‌اف‌های سنگین (HDF) عبارتند از کف‌پوش‌ها، پله‌ها، قفسه‌های صنعتی، میز کار و ...

 

ام دی اف های گلاس

همان کابینتهایی که برای سالیان متمادی طرفداران پروپاقرصی را برای خود پیدا کرده اند و به نوعی پرچمدار کابینتهای مدرن و جدید امروزی تلقی می شوند بله معرفی می کنیم کابینتهای ام دی اف های گلاس ترک که به دلیل ویژگیهای چشمگیر و درخشان خود توانسته اند تا به خوبی نگاه ها را به خود جلب کنند.

این اکسسوریهای زیبا و دوست داشتنی که برای دیزاین آشپزخانه ها استفاده می وشند به دلیل ظاهر شفاف و شیشه ای شکل شان بانوان شیک پسند را با اولین نگاه به خود جلب می کنند ویژگی بعدی که این محصول صادراتی را متمایز می کند.

تنوع طرح و رنگ بسیار جذاب آنهاست در واقع این طرحها به قدری بی نظیر هستند تا بتوانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند در واقع همین ویژگی آنهاست که سبب شده تا این مدلها به عنوان یکی از محبوب ترین نمونه های مدرن و امورزی محسوب شوند.

6544

 

ام دی اف خام

ورق ام دی اف خام را می توان همان مغزی ورق ام دی اف روکش دار دانست. ورق ام دی اف خام در اصطلاح تخصصی تر با نام تخته فیبر با چگالی متوسط نیز شناخته می شوند.

ورق ام دی اف بدون روکش در واقع نسل بعدی ورق های نئوپان و تخته سه لا است که ویژگی های جدید آن موجب برتری این نوع ورق چوبی شده است. از جمله مزیت های ورق ام دی اف خام نسبت به نسل های قبلی خود، می توان به مواردی همچون زیبایی ظاهری، قیمت مناسب، قابلیت روکش شدن، خواص مکانیکی و فیزیکی بالاتر، قابلیت پرداخت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

استفاده از ورق های خام ام دی اف روز به روز در حال گسترش است، زیرا اجرای آن بسیار آسانتر از انواع دیگر ورق های چوبی است و همچنین اتصالات این نوع ورق های به وسیله پیچ است و نیاز به موادی مانند چسب چوب ندارد. شما مشتریان گرامی می توانید انواع ورق های ام دی اف خام را از طریق سایت ایچوب تهیه نمایید.

4343

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wz8px