پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:55
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31519

چگونه در سریع ترین زمان ممکن پولدار شدم

کسب درآمد برای خانم های خانه دار هم ممکن خواهد بود نه نیاز به دفتر کار دارید و نه مجوزهای لازم به لطف پیشرفت ابزار های دیجیتال و شبکه های اجتماعی پول در آوردن برای جوان ها هم امکان پذیر شده است من در حوزه محصولات مورد نیاز برای پرورش جوجه فعالیت دارم و به موفقیت رسیدم برای اطلاع بیشتر از محصولات با من همراه باشید.

پرکن مرغ

برای تمامی فروشندگان مرغ دستگاه پرکن مرغ یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ابزارها می باشد زیرا در سرعت بخشیدن به عمل فروش مرغها تاثیر زیادی دارد. اگر قصد خرید دستگاه پرکن را دارید می توانید با پر کردن فرم در سایت ما اقدام به خرید این دستگاه کنید. در سایت ما انواع دستگاه های پرکن کوچک و بزرگ برای تمامی طیور موجود می باشد که قیمت هر کدام از آنها با توجه به جنس و ابعاد و موتور آن و همچنین انگشتیهای به کار رفته در دستگاه متفاوت می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت ما از قیمتها مطلع شوید و دستگاه پر کن مورد نیاز خود را تهیه کنید. شما همچنین می توانید با کارشناسان سایت ما ارتباط بگیرید و از آنها جهت خرید دستگاه پرکن مناسب مشاوره بگیرید تا راحت تر بتوانید خرید خود را انجام دهید و دستگاه مناسب کار خود را تهیه کنید.

 

سبد مرغی

نوع درب دار سبد های پلاستیکی با برخورداری از یک دریچه، به شکل قفس پلاستیکی در آمده و در حال حاضر از پرفروش ترین انواع سبد مرغی زنده می باشد. این نوع سبد از دو بخش تشکیل شده است که با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده اند. پیچ و مهره ها معمولا همراه محصول به خریدار تحویل داده می شوند. دریچه رویی سبد امکان ورود و خروج مرغ های زنده را فراهم می کند.

سبد پلاستیکی مرغ زنده با ابعادی در حدود پنجاه در هفتاد و ارتفاعی معین تولید می شود. خریدار می تواند از روی رنگ بندی سبدها، نوع محصول مورد حمل را شناسایی کند.

امروزه می توان با استفاده از سبد پلاستیکی مرغ زنده، طیور را با بهترین مراقبت، صحیح و سالم حمل کرد و به مقصد رساند. این نوع سبدها در واقع از بهترین مشخصات کمی و کیفی برخوردار بوده و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

987

 

جوجه کشی

استفاده از بدنه گالوانیزه در ساخت دستگاه جوجه کشی دماوند که با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک دچار زنگ زدگی نمی شود و مقاومت و استحکام بالا و استهلاک پایینی دارد. استفاده از فن های مخصوص سیرکولاسیون در دستگاه ها برای افزایش راندمان و درصد جوجه آوری

دستگاه جوجه کشی با بدنه های پی وی سی و سایر کامپاندهای پلاستیکی با نام تجاری داتیکس در ابعاد خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی در شرکت بلدرچین دماوند در دست تولید و طراحی می باشد. داتیکس 5 با بدنه abs و pp با ساختاری قالب سازی شده و اختصاصی با طرح صنعتی ثبت شده در اداره مالکیت معنوی به تنهایی رقیبی سخت برای دستگاه های جوجه کشی آرکام در رده دستگاه های جوجه کشی خانگی در ایران و سایر کشورهای منطقه می باشد.

765

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vq7oj