پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 04:32
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31491

برای روتین پوستی به عطاری رفتم و میلیاردر شدم

دانشجوی اصفهان بودم و سکونت در اصفهان پوستم را دچار خشکی کرده بود. برای گرفتن روغن های گیاهی به عطاری رفتم. پیرمرد خوشرویی بود و از قدرت بیانم تعریف میکرد. به من پیشنهاد کاری داد و پذرفتم. به لطف او و تلاش خودم امروز کاملا مستقل، درآمد بالایی از عرضه ی روغن انواع دانه ها دارم.

دانه بادام

از میان همه درختان میوه، درخت بادام درختی است که زودتر گل می دهد. اگرچه در مناطق سردتر کاشت دانه بادام پوست کاغذی را انجام نمی دهند اما گل های آن در زمانی از سال که شکوفه‌ های آن نادر است و منتظر اولین نشانه‌ های بهار می‌ شوند، روی چوب های لخت ظاهر می‌ گردند.

مانند بسیاری از هسته های میوه اروپایی، بادام نیز باید دوره ای از سرما را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند جوانه بزند به این کار "بلند کردن خواب سرد" می گویند. این پیش نیاز از جوانه زدن هسته در پاییز جلوگیری می کند و در معرض خطر نابودی نهال جوان در اثر سرمازدگی زمستان قرار نمی گیرد.

 

دانه زیتون

دانه زیتون پس از روغن گیری در کارخانه بصورت تفاله خارج می شود، و توسط آسیاب به پودر تبدیل می شود و بعد توسط دستگاه های مربوطه حرارت داده می شود تا رطوبت موجود در آن به 8% برسد یعنی حالت استاندارد، معمولا پودر دانه زیتون با رطوبت 13 الی 16 درصد به عمل می آید و مناسب برای خوراک دام است.

همانطور که می دانید گیلان در رده سوم در قسمت زیتون طبیعی می باشد، همان گونه که در قسمتهای بالا اشاره خواص دانه زیتون یکی از باارزش ترین میوه در نوع خود می باشد و برای تهیه دانه زیتون از نمایندگی موجود در رشت می توانید در آنجا خریداری نمایید.

433

 

دانه کلزا

از دانه کلزا برای تغذیه قناری استفاده می شود، خواص این ماده در دوران لک یا پرریزان باعث تقویت عمومی بدن آنها می شود و تامین مواد غذایی مورد نیاز این پرندگان را بر عهده می گیرد، دوران پرریزان یکی از دورانی می باشد و از نظر کسانی که در پرورش قناری فعالیت می کنند، بسیار مهم است.

همچنین دانه های کلزا باعث تقویت اشتها شده و یبوست را از بین می برند، روغن موجود در این دانه ها باعث از بین رفتن انگلهای موجود در روده و دفع آنها به بیرون می شود، کلسیم، آهن و دیگر انواع ویتامینها تقویت قناریها را بر عهده می گیرند.

آنها دارای چربیهای مناسبی هستند که باعث کم کردن طول دوره پرریزان می شود، همچنین باعث از بین رفتن انواع چربیهای نا سالم در بدن قناریها می شود، این محصول باعث می شود که سرما خوردگی قناریها در فصل زمستان خیلی زود خوب شود و نیاز به دیگر داروها برای آنها از بین می رود.

312

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vq7wz