جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 04:30
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31490

راز ثروت مندی دختر مشهدی فاش شد

هیچ کس باورش را هم نمیکرد یک دختر 24 ساله بتواند در عرض 3 سال به ثروت برسد. حتی این برای خودم هم در ابتدای راه باورپذیر نبود. اما با تلاش و کسب اطلاعات تخصصی در خصوص زعفران و انواع آن و بهره گیری از آنها توانستم کارآفرین این محصول ارزشمند شوم. خوشحال میشوم این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم.

زعفران درجه یک

در حال حاضر عوامل و فاکتور های خیلی زیادی وجود دارند که قیمت خرید زعفران از کشاورز را تحت تاثیر خود قرار می دهد، هر کدام از این عوامل به نحوی ویژه و خاص بر روی قیمت زعفران تاثیر گذار هستند. مسلما زمانی که ما هزینه می کنیم تا زعفران درجه یک تهیه کرده و از تمامی خواص آن بهره مند شویم، ترجیح می دهیم تا این زعفران، درجه یک و اصل باشد. با این حال، صنعت پردرآمد زعفران شرایط را به عرصه ای مناسب و سودآور برای متقلبین بدل کرده است. امروزه با وجود انواع روش های مختلف برای فروش زعفران تقلبی، تشخیص زعفران اصل و درجه یک از انواع و اقسام تقلبی آن اهمیت بسزایی پیدا می کند. خرید این محصول با توجه به نوع نیاز خریدار به طور عمده یا خرده انجام می شود و خرید عمده آن نیز باعث می شود تا قیمت نهایی انواع مختلف زعفران به حداقل برسد.

 

 

زعفران اعلا

زعفران یکی از گران ترین و کمیاب ترین ادویه در جهان شناخته می شود که ایران منطقه اقلیمی عالی برای رشد این محصول را دارد. زعفرانهای ایران در مناطق استان خراسان بسیار محبوبیت دارند و به دلیل خاک مناسب و رشد خوب دارای بالاترین کیفیت می باشند. یکی از آسان ترین و کاربردی ترین روش هایی برای تشخیص بهترین نوع زعفران اعلا از زعفران تقلبی استفاده از فن کاغذ است. با استفاده از این تکنیک تنها کافی است تا مقداری از زعفران را روی کاغذ فشار دهید. اگر پس از فشردن کاغذ متوجه چربی کاغذ شدید مطمئن باشید که زعفران شما اصل نیست. اما اگر زعفران روی کاغذ پودر شد می توانید از اصالت زعفران خود اطمینان پیدا کنید.

123

 

زعفران مصطفوی

اگر بر روی بسته 1 مثقالی زعفران مصطفوی نگاه کنید، می بینید که زیر مثقال وزن آن را به واحد گرم - 4.608 عنوان کرده است و بسته بندیهای مختلف آن در وزنهای متفاوت 4 گرمی نیز به فروش می رسند. این محصولات بسیار با کیفیت مرغوب می باشند که اکثر افراد را مجاب کرده تا مقداری از آن را برای مصارف شخصی برای خود تهیه کنند. در این که بهترین زعفران ایران در منطقه خراسان کاشته و برداشته می شود شکی نیست اما شرکت های معتبری مانند زعفران مصطفوی ، شرکت زعفران قائنات مرغوب ترین نوع زغفران در مشهد را به صورت بسته بندی به مسافران و افرادی که قرار است از این طلای خوراکی به عنوان سوغات مشهد خریداری کنند ارائه می کنند. این سایت به منظور راحتی خریداران و صرفه جویی در وقت و هزینه آنها راه اندازی شده تا توسط آن بتوانید در مدت زمان کمی سفارشات خود را به ثبت برسانید. خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال می گردد و محصول با تضمین کیفیت و سلامت به دست مشتری خواهد رسید.

321

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbzrb