جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 04:22
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31482

با این کار یک قدم جلو تر از همه باش

آیا تا حالا به این فکر کردین که چگونه می توانید به ثروتمند برسید و یک قدم از آنجایی که ایستادید یگ قدم به جلو بردارید؟ من به شما می گویم که چطور این کار را انجام بدهید با نشان دادن افرادی که به این مسیر آمدند و کسب و کاری راه انداختند و باعث اشتغالزایی شدند و در زیر نمونه ای از محصولات فردی که توانست با اسانس های مختلف میلیاردر شود را معرفی می کنیم با من همراه باشید تا شما هم میلیاردر شوید.

اسانس به لیمو

این گیاه به رفع تپش قلب کمک می‌کند و آرام بخش است، اسانس به لیمو استرس و خستگی‌های روحی را کاهش داده و برای درمان بی خوابی مناسب است. این دمنوش جهت التیام سر درد و میگرن مناسب می‌باشد.

در درمان سرماخوردگی و سرفه  از اسانس به لیمو استفاده نمایید پژوهشگران ایرانی در مطالعه‌ای بر روی عصارهٔ به‌لیمو دریافتند که عصاره این گیاه می‌تواند به درمان دردهای عصبی یا نوروپاتیک کمک کند.

به لیمو حاوی مواداسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامین C، بیوفلاونوئید، پکتین، و لیمونن است که با عفونت مبارزه می‌کند.اگر شما از مشکلات سوزش سر دل، کلیه و یا صفرا رنج می‌برید باید قبل از استفاده بادکتر خود مشورت کنید.

برگ‌ها و پیکر رویشی این گیاه دارای خاصیت تب بر، مسکن ، ضد نفخ ، کمک کننده به هضم غذا ، آرامش بخش ، رفع درد شکم ، دل پیچه ، رفع تپش قلب و اثر مقوی بر معده دارد و برای رفع دردهای عصبی و پایین آوردن درجه حرارت بدن در بیماریها بسیار مفید است.اسانس خوراکی

 

اسانس زیره

اسانس زیره سیاه از دانه های این گیاه تهیه می شود. این اسانس یکی از روش های بهره مند شدن از خواص فراوان این گیاه است. طبع اسانس زیره سیاه، گرم است.برخی از مهمترین خواص این اسانس در درمان بیماری ها عبارتند از: لاغری و کاهش وزن، تنظیم قاعدگی، افزایش شیر مادران شیرده، درمان اختلالات گوارشی، کاهش قند خون.

توصیه می شود روزانه یک فنجان از این اسانس استفاده شود. می توان آن را همراه با یک قاشق عسل طبیعی میل کرد. بهترین زمان برای مصرف این اسانس نیز، نیم ساعت قبل از میل کردن غذا است.زیره سبز از اجزا اصلی پودرهای کاری و چیلی است. این گیاه به عنوان طعم دهنده در محصولات غذایی-تجاری متنوعی کاربرد دارد. اسانس این گیاه که از طریق تقطیر با بخار آب به دست می آید، برای مزه دار کردن نوشیدنی ها، دسرها و چاشنی ها، معطر کرن کرم ها، لوسیون ها و عطریات به کار می رود.

2

 

اسانس عسل

اسانس عسل یک ماده بسیار شیرین و غلیظ است که به صورت پودر و مایع محلول در آب  یا روغن تهیه می شود. اسانس عسل برای ساخت شمع، صابون، شامپو، خوشبو کننده هوا، لوسیون، آروماتراپی، روغن های ماساژ و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اسانس عسل به منظور استفاده در صنایع مختلف از طریق اینترنت و همچنین شرکت های تولیدی صورت می گیرد. خرید و فروش اسانس عسل به دلیل کاربرد گسترده در کل دنیا رونق فراوانی دارد و قیمت اسانس عسل خصوصا انواع خارجی آن بر اساس تغییرات نرخ دلار در بازار متفاوت خواهد بود

این اسانس به دلیل طعم و رایحه شیرین در بسیاری از محصولات به عنوان جایگزین عسل استفاده می شود و برخلاف عسل حاوی هیچ گلوتن یا ماده آلرژنی نیست.

3

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jepvk