پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:31
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31263

با مواد اسیدی فقر زندگی ام را ریشه کن کردم

تولید مواد اسیدی و انواع آن یکی از حوزه هایی است که هر کسی به سمت آن نمی آید و همین یکی از نکات مثبت آن است و من هم با توجه به همین مسئله شروع به تحقیق و مطالعه درباره انواع این محصول کردم و در نهایت توانستم در این مسیر به ثروت برسم، در ادامه می خواهم برخی از انواع آن را به شما معرفی نمایم.

اسید روی اکتیو

یکی از فرمولهای شیمیایی که از ترکیبات معدنی به دست می آید می توان به اکسید روی اشاره کرد. پخش اسید روی اکتیو در شهر زنجان به صورت عمده و ارزان در مراکز معتبر با بهترین قیمت انجام می شود. اکسید روی پودری سفید رنگ است که با محلول آب ترکیب می شود و در صنایع مختلف همچون کارخانه ظروف پلاستیکی استفاده می شود.این فرمالوسیون دارای شفافیت و انرژی بالایی بوده و به شیوه های مختلفی تولید می شود. همچنین فرآیند اکسید روی با دو روش مستقیم و غیر مستقیم به تولید می رسد که نوع غیر مستقیم آن بسیار کاربرد دارد.

در روش غیر مستقیم فلز روی با حرارت زیاد ذوب می شود و بخار آن با ماده اکسیژن ترکیب می شود و فرمول شیمیایی Zno را به وجود می آورد و سپس ذرات اکسید به دست آمده را جمع آوری کرده و مورد استفاده قرار می گیرد، اما در روش مستقیم سنگهای ذوب شده روی را با ماده ای به نام آنتراسیت ترکیب شده و اکسید می شود.

 

اسید سیتریک خوراکی

یکی از فرآورده های مورد استفاده در غذاها و نوشیدنی ها اسید سیتریک خوراکی است که دو نوع طبیعی و صنعتی دارد و خرید این ماده خوراکی با خلوص بالا برای تنظیم ph بدن از تولید کننده آن به راحتی صورت می گیرد و در این خرید محدودیت از نظر مقدار وجود نداشته و در ظرف های مخصوص قابل تهیه است.

اسید سیتریک از جمله اسیدهای است که گرید صنعتی و خوراکی قرار دارد و اسیدی ضعیف به شمار می‌رود که در بسیاری از میوه‌ها سبزیجات به فراوانی وجود دارد و این اسید در تولید صنعتی به شکل های خشک و آبدار تولید می شود و محصولی با مزه ترش است به همین دلیل از رشد باکتری ها جلوگیری می نماید و از آن به عنوان یک تنظیم کننده ph بدن یاد می شود.

ل

 

اسید فسفریک

یکی از بهترین مواد شیمایی را می توان اسید فسفریک معرفی کرد که آن امروزه به علت دارا بودن ویژگیهای فراوان از طرفداران بسیاری روبرو است و همچنین افراد برای دریافت اطلاعات مناسب در مورد قیمت، خرید و فروش این کالا می توانند از بهترین راهها اقدام کنند تا اطلاعات مناسب و جامعی در مورد این موارد دریافت کنند و سپس نسبت به نیاز خود اقدام کنند.

همیشه مواد شیمیایی تاثیر نامناسبی را در زنگی ما ندارد بلکه این مواد به شکل فراوان تاثیر مطلوب در زندگی ما دارند که این امر سبب شده افراد از این محصولات به شکلهای مختلف در صنعتهای مختلف استفاده کنند که یکی از ارقام عالی آن را می توان اسید فسفریک و اسید سولفوریک دانست که آن به عنوان فسفریک اسید نیز شناخته شده است که معمولا در صنایع مختلف از این محصول بی نظیر استقبال می شود.

ب

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozxxv