سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:28
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31261

با تولید مواد اسیدی درآمدم را ده رقمی کردم

برای بسیاری از افراد داشتن درآمد بالای 5 رقم یک رویاست اما من توانستم در عرض کمتر از شش ماه به هدفم یعنی درآمد ده رقمی دست پیدا کنم و به رویاهایم جامه عمل بپوشانم، حوزه فعالیت من تولید انواع مواد اسیدی بود و در ادامه می خواهم بخشی از آنها را به شما معرفی کنم.

اسید سیتریک خوراکی

اسید سیتریک خوراکی از محصولاتی است که به صورت صنعتی در کارخانه های مختلف تولید می شود همچنین به مقدار زیاد و به شکل طبیعی از میوه هایی مانند لیمو و  انواع نارنگی به دست می آید و با وجودی که مزه ای شبیه به لیمو ترش دارد اما یک اسید عالی ضعیف با مصرف خوراکی زیاد است و در تهیه بسیاری از مواد غذایی و خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید سیتریک در نوع آبدار آن به صورت مونوهیدرات است و این محصول در آب به راحتی حل می‌شود و هنگامی که آب آن گرفته شود به شکل جامد و خشک می باشد که اسیدیته آن ۳.۲ می باشد و دمای جوش آن ۱۷۵ درجه سانتیگراد است که شکل ظاهری این محصول در شرایط خالص آن سفید و جامد می باشد.

 

اسید فسفریک

یکی از اسیدهای پر طرفدار که امروزه در کشور ما به بهترین شکل تولید می شود و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را می توان اسید فسفریک دانست که آن در نامهای دیگر نیز معرفی می شود که از غلظت عالی برخوردار ایست و همچنین به عنوان یک ماده بی رنگ شناخته شده است که ترکیب اصلی آن به شکل جامد است که آن کاملا بی رنگ بوده است. این محصول بعد از اسید سولفوریک دومین اسید است که به میزان فراوان تولید می شود که افراد می توانند به راحتی از آن در صنایع مختلف به عنوان یکی از ترکیبات اصلی استفاده کنند که افراد از این محصول جهت تولید دارو، سموم، کود شیمیایی، محصولات غذایی، کنسانتره یا مکمل خوراک دام طیور به روش عالی در تولیدیهای بزرگ به بهترین شکل استفاده می شود.

این گونه اسید نسبت به یک سری از اسیدها ضعیف تر و یک سری اسیدها قوی تر است که در روشهای حرارتی و همچنین مرطوب به مناسب ترین شکل تولید می شود که از گونه حرارتی آن به عنوان یک محصول خوراکی در صنایع غذا و حساس استفاده می شود و همچنین در روش مرطوب  که این محصول تولید می شود از آن در صنایع استفاده می شود.

یسس

 

اسید روی اکتیو

بهتر است بدانید، هرچه میزان خلوصی اسید روی اکتیو بیشتر باشد درجه سطح کیفی آن بالاتر می رود. پخش اکسید روی در مراکز و سایتهای معتبر در حال انجام است و دارای بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکسیدهای روی با فرآیندهای مدرنی در آزمایشگاه ها با تغییر میزان غلظت روی به تولید می رسد. یکی از مراحل تولید اکسید روی به روشهای نوین می توان به نوع شیمیایی مرطوب اشاره نمود.

در این تولید از محلولهای با ترکیب آب و نمک استفاده می کنند که با هیدروکسید و کربنات روی تولید می شوند و در دمای 800 درجه کلسینه می شوند.همچنین می توان این محلول را به رنگهای متفاوت از جمله سبز، قرمز و زرد به دست آورد. همانطور که گفته شد اکسیدهای روی در صنایع مختلفی مانند آرایشی و بهداشتی، پزشکی، غذایی، ساخت لاستیک، دستگاه تزریق پلاستیک و سرامیک به کار برد.

یشس

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqxxy