چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:26
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31260

با آب مقطر دیگر دغدغه ی ثروتمند شدن ندارم

مشکلات و دغدغه های زندگی جلوی پیشرفت ما را می گیرند و از رسیدن به قله های موفقیت باز می دارند برای رهایی از دغدغه ها و نگرانی های مالی تصمیمی گرفتم کسب و کار خود را در حوزه آب مقطر گسترش بدهم و در مدت زمان کوتاهی به ثروت فراوانی دست پیدا کردم.

آب مقطر دیونیزه

چنانچه برای مصارف صنعتی نیاز به آب مقطر دارید و حجم مصرف شما کم می باشد توصیه میکینم از آب مقطر دیونیزه 5 لیتری با بسته بندی چهار تایی استفادع کنید.یک بسته مجموعا 20 لیتر آب خالص در اختیار شما قرار می هد که به خوبی می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

آب مقطر دیونیزه آزمایشگاهی: آب مقطر 5 لیتری دیوینزه شده برای مصارف آزمایشگاهی بسیار ایده آل است و هم در حجم عمده و حتی به صورت تکی به بسیاری از کلینیکها و مراکز آزمایشگاهی ارسال می شود. برای مصارف آزمایشگاهی آب مقطر دوبار تقطیر به بالا توصیه می شود.

اگر نیاز دارید که آب مصرفی استریل بوده و یا برای محیط های کشت آزمایشگاهی نیاز دارید، از آب مقطر چهار بار تقطیر استریل شده استفاده کنید. آب مقطر دندانپزشکی: کلینیکها و مطب های دندانپزشکی برای دستگاه اتوکلاو و یونیتهای دندانپزشکی عمدتا از آب مقطر 5 لیتری استفاده می کنند.

 

آب مقطر پزشکی

امروزه با پیشرفت علم، روش تقطیر آب هم مدل های مختلفی دارد. درواقع قیمت آب مقطر بسته به نوع آن و مدل استفاده از آن تفاوت دارد. روشهای مختلف گرفتن آب مقطر پزشکی توسط حرارت دادن آب، رد کردن آب از فیلترهای مخصوص و نانو فیلتر و عبور آب از روی رزین می باشد.

البته نکته ای که حائز اهمیت است هزینه هایی است که برای بدست آمدن آب مقطر وجود دارد. مثلا کسانی که می خواهند در حجم بالا این محصول را بدست بیاورند جوشاندن آب برایشان بسیار پر هزینه و گران می شود پس این کار برای تولید انبوه کاملا غیر مرسوم می باشد.      

312

                                  

 

آب مقطر تزریقی

در بسیاری از تحقیقات آزمایشگاهی، صنعتی و در بیمارستانها از آب مقطر استفاده می کنند برای اینکه بتوانند نتایج دقیق ‌تری از آزمایشات خود به دست بیاورند نیاز به یک آب مقطر تزریقی با کیفیت و درجه یک دارند خرید آب مقطر می تواند علاوه بر کمک کردن محققان برای اینکه نتیجه بهتری از آزمایش خود به دست بیاورند برای پزشکان نیز بسیار حائز اهمیت است آب مقطر آبی است که املاح معدنی و سنگین آن گرفته شده و آب حالت سبک دارد.

این امر است که باعث می ‌شود شما بتوانید با یک قیمت ارزان آب مقطر را تهیه کنید خدمت شما عزیزان عرض شود که این روشها امروزه از روشهای پرطرفدار در جهان می باشد که بدون هزینه ای اضافی می توانید یک محصول عالی را تهیه کنید.

34132

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwzz6