چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:02
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31248

آبلیمو سر نوشتم را تغییر داد

من با وارد شدن در حوزه ی تولید انواع آبلیمو سرنوشت خود را تغییر دادم. هرکسی که زندگیم را می دید رمز موفق شدنم را جویا می شد من ثروت زیاد خود را مدیون تولید انواع آبلیمو هستم. در ادامه به بررسی بیش‌تر خواص لیمو ترش می‌پردازیم.

آبلیمو ایرانی

آبلیمو ایرانی ترش طبیعتی سرد و خشک دارد و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، فلاونوئید‌ها، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، ویتامین B کمپلکس، فولات، خواص ویتامین C، آهن، کلسیم، پتاسیم، مس، منگنز، منیزیم، فسفر، روی، فیبر و لیمونن است. ایتالیا، یونان، اسپانیا، ترکیه و ایالات متحده آمریکا بزرگترین تولید کنندگان لیمو ترش جهان هستند. لیمو ترش از جمله مرکباتی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد.

لیمو ترش خواص فراوانی برای پوست، کاهش وزن و سلامت قلب دارد. نکته‌ای که در مصرف آب لیمو ترش باید به آن توجه کنید آن است که می‌تواند به علت خاصیت اسیدی که دارد موجب از بین رفتن مینا دندان و پوسیدگی دندان‌ها شود.

 

آبلیمو خانگی

روشهای متفاوتی برای تهیه و تولید آبلیمو خانگی وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط خود از یکی از این روشها را استفاده کنند، برخی از افراد پس از تولید آبلیمو آن را داخل فریزر می گذارند تا یخ زده و منجمد شود.

یکی از روشهای تهیه آبلیمو این است که لیموهای تازه را پس از شست و شو برش بزنید و توسط دستگاه آبگیری آب لیموها را به طور کامل بگیرید باید توجه داشته باشید که تفاله موجود در آبلیمو باید به طور کامل از آب لیمو جدا شود برای این کار می توانید از تور و صافی استفاده کنید.

برخی از افراد تفاله های بدست آمده را در داخل پارچه نخی تمیز ریخته و آن را گره می زنند و وسیله سنگین بر روی آن قرار می دهند تا آب باقی مانده در تفاله ها نیز به طور کامل گرفته شود. برای اینکه مقدار آب به دست آمده از لیمو بیشتر شود می‌ توانید از یک شب قبل لیموها را در داخل آب بریزید تا خیس بخورند، با خواباندن لیموها در داخل آب، لیموها آب زیادی به خود جذب کرده و در نتیجه در هنگام آبگیری آبلیمو بیشتری تولید می گردد. استفاده از آب لیموی یخ زده برای پوست یکی از روشهای جوانسازی پوست می‌باشد، استفاده از این محصول موجب شده که گردش خون بهتر انجام شود و از این رو پوست افراد دچار چین و چروک نگردد.

شی

آبلیمو طبیعی

در خرید هر محصول و کالایی از اولین مواردی که برای خریدار مهم می باشد، قیمت آن کالا است، آبلیمو طبیعی زیادی در بازار وجود دارند که رنج قیمتی آن ها با هم متفاوت است.

انواع طبیعی آن ها که خالص است و فقط از آب، لیمو ترش تهیه شده به نسبت انواع کارخانه ای گران تر است، آبلیموی با کیفیت صنعتی که از لیمو ترش تهیه شده تفاوت آنچنانی با نمونه های خانگی ندارند.

تنها تفاوتی که دارند این است که انواع صنعتی پاستوریزه و استرلیزه می شوند و از حرارت برای این امر استفاده می شود، از آنجا که ویتامین c در برابر حرارت از بین می رود می توان گفت آبلیموهای صنعتی هیچ ویتامین c ندارند.

اما برخی از کارخانه ها در آخر انواع مکمل ویتامین c را به آبلیموها اضافه می کنند، تفاوت دیگر آبلیموی خانگی و صنعتی این است که آبلیموی خانگی بعد از مدتی ساکن ماندن ته نشین می شود ولی انواع صنعتی همواره یک دست باقی می مانند.

یسش

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rjjq