پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 07:56
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30966

راز میلیاردر شدن کشف شد

شاید شما با خود فکر کرده باشید که افراد میلیاردر چگونه به این ثروت دست یافتند، یکی از راه های ثروتمند شدن تولید است. شما با تولید محصولات کاربردی مانند روغن موتور می توانید به سادگی میلیاردر شوید. در ادامه به این محصول می پردازیم.

روغن پایه

این روغن پایه کاربردهای وسیعی در صنعت داشته این روغن حاصل استخراج با حلال و موم گیری است.

یکی از مرغوب ترین روغن های پایه با فرمولاسیون استاندارد به شمار می آید در فرمولاسیون انواع روغن موتورهای بنزینی و دیزلی، موتور سیکلت هوندا، روان کارهای صنعتی، گریس ها و فرآورده های ویژه روغنی مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن پایه در بسته بندی های فلزی، فله، بشکه و فلسکی به بازار عرضه می شود، این روغن هم چنین در انواع روغن موتورهای دوگانه سوز و گاز سوز نیز به صورت گسترده مورد استفاده می باشد و دلیل استفاده گسترده از این روغن ها ثبات خصوصیات آن در عین عملکرد می باشد.

این محصول هم چنین دارای رنگ روشن و پایداری اکسیداسیون و حلالیت ویژه می باشد، یکی دیگر از خصوصیات مهم این روغن عدم فراریت آن می باشد و دارای پایداری ویسکوزیته می باشد.

 

روغن موتور اصفهان

همانطور که آب به مرور باعث تخریب فلز می باشد بخار نیز به این صورت می باشد. روغن موتور اصفهان گتکس ضد بخار می باشد و از آن به میزان کافی در موتور ماشین نیازمند هستید.

قطعات ماشین به علت اینکه از قیمت بالایی برخوردار هستید محافظت از آن اهمیت دارد پس داشتن یک روغن موتور خوب یکی از واجبات است. با داشتن روغن موتور مرغوب بسیاری از مخارج ماشین تا حد زیادی کاهش می یابد.

خودرو بعد از ساعت ها استفاده دچار حرارت بالا می شود و به نوعی داغ می کند. وجود روغن موتور باکیفیت در خودرو باعث انتقال سریع حرارت به قسمت های خنک کننده ی خودرو می شود تا بقیه ی قسمت های خودروی شما دچار اختلال نشود.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که روزانه از ماشین برای مسافت های طولانی استفاده می کنید حتما به نوع روغن موتور خود توجه زیادی داشته باشید.

رطظ

 

روغن موتور دو زمانه

برای این که بگوییم روغن موتور دو زمانه چیست باید در ابتدا به بررسی موتور دو زمانه بپردازیم زیرا از درک چگونگی عملکرد این نوع موتور می توانیم به اهمیت تولید و عرضه روغن ویژه برای آن پی ببریم .

موتور دو زمانه، محصولی با وزن کم، طراحی ساده، کوچک و سریع است و این قابلیت را دارد که در هر جهتی کار کند و این نوع موتور را در بازار با اصطلاح موتور پیستونی نیز شناخته می شود که اشاره به شیوه عملکرد آن دارد.

بررسی عمکرد تخصصی موتور دو زمانه در خارج از بحث ما است و فقط به نوع کار روغن موتور در این موتورها می پردازیم در واقع در موتور دو زمانه روغن افزوده شده، ضمن این که به روان کار کردن موتور و جلوگیری از اصطکاک کمک می کند همراه با بنزین موجود در موتور شروع به سوختن می کند که این امر مشکلاتی را به همراه دارد زیرا که روغن به طور کامل نمی سوزد.

رط

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rboyz