پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 06:02
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30929

میلیارد شوید آن هم با تغییر باورهایتان!

میلیاردر شدن کاری غیر قابل باور نیست بهتر است ابتدا یک نگاهی کوتاه به باورهایتان داشته باشید که آیا خود را لایق میلیاردر شدن میدانید؟نکته اینجاست هرگاه خود را لایق بدانید قطعا برای رسیدن به هر هدفی تلاش میکنید و نتیجه هم میگیرید.یکی از محصولاتی که فعالیت در آن ایجاد ثروت میکند محصول گوجه فرنگی است،در ادامه با ما همراه باشید.

گوجه فرنگی قرمز

گوجه فرنگی میوه ای گوشتی با طعمی فوق العاده است. این میوه منبعی سرشار از ویتامین های A و C، فسفر، آهن و سیلیس محسوب می شود. اگر به گوجه فرنگی قرمز علاقه دارید؛ به احتمال زیاد به فکر کاشت این گیاه هستید. در این رابطه تنها کافی است که محیطی را جهت کاشت بذر گوجه فرنگی بوته ای قرمز در نظر بگیرید. چنان که در متن پیش رو اطلاعات جامعی در رابطه با بذر این گیاه را در اختیار شما قرار می دهیم.

اگر به دنبال کاشت گیاه گوجه فرنگی هستید؛ باید بدانید که این گیاه دو واریته دارد. واریته های بوته ای گوجه فرنگی برخلاف واریته های درختی رشد محدودی خواهندداشت. گوجه فرنگی بوته ای زمانی که به رشد نهایی خود می رسد؛ در شاخه های انتهایی خود میوه دهی دارد.

 

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی خواص بسیاری برای بدن دارد و حاوی ارزش غذایی بالایی است که سبب می‌شود برای بدن بسیار مفید باشد. البته اغلب ما از خواص گوجه فرنگی تنها ویتامین C آن را می‌شناسیم؛ به همین دلیل در این مطلب از غفاری دایت به سراغ خواص گوجه فرنگی برای دیابت، خواص گوجه فرنگی در لاغری و... رفته‌ایم تا بررسی کنیم تا چه حد باید از گوجه فرنگی در رژیم غذایی خود استفاده کنیم؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.گوجه فرنگی دارای میزان بالایی آنتی‌اکسیدان، روی، پتاسیم، فلور، ویتامین C، فیبر، ویتامین A و... است.

رپرتا آگهی/

 

گوجه فرنگی خوشه ای

گوجه زیتونی خوشه ای با نام انگلیسی "cherry tomatoes clusters" یک واریته جذاب با میوه های کوچک و محصول ایتالیا می باشد. • بذر گوجه فرنگی خوشه ای زیتونی برای مناطق با آب و هوای خنک، تابستان های خنک و کوتاه، بسیار مناسب بوده و نسبت به گوجه فرنگی معمولی نسبت به بیماری ها مقاوم تر است. جهت خرید بذر گوجه فرنگی به فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو مراجعه کنید. • این واریته از گوجه فرنگی نسبت به خاک بد و کم آبی نیز مقاومت بیشتری نسبت به گوجه فرنگی معمولی دارد. • گوجه فرنگی زیتونی خوشه ای از نظر شکل ظاهری نیز بسیار زیبا و چشم نواز بوده و بر روی هر خوشه بیش از 10 گوجه میروید. • نحوه کاشت آن نیز مانند دیگر خانواده گوجه ها بسیار آسان است و به راحتی می توانید آنرا داخل گلدان یا باغچه بکارید.

رپرتا آگهی/

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axv5k