پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:59
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30927

کسب درآمد بالا به سادگی در حوزه سنگ های معدنی

شاید ابتدا فکر کنید کسب درآمد از سنگ های معدنی کار آسانی نیست ولی وقتی وارد این حرفه می شوید با کاربردهای جذاب آن آشنا خواهید شد که شما را شگفت زده می کند.داشتن شخصی با تجربه در تجارت و صادرات این محصول باعث شد تا من بتوانم در این حوزه به موفقیت های چشمگیری برسم و بتوانم از خانواده خود حمایت کنم.در ادامه شما را دعوت میکنم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

دولومیت نهاوند

همانطور که گفتیم سنگ معدنی دولومیت جز سنگهای معدنی ارزشمند می باشد و کاربردهای مختلفی در انواع صنعت دارد، جرم مولکولی دولومیت نهاوند بستگی به خواص و مواد سازنده این سنگ معدنی دارد. مقیاس موس سنگ معدنی دولومیت بین سه و نیم تا چهار و وزن آن شیش ممیز دو گرم بر سانتی متر مکعب می باشد. این ماده از عناصری مانند منیزیم و آهک هیدراته بوشهر تشکیل شده و امکان وجود کانیهایی مانند اکسید آهن، پتاسیم و سدیم در آن نیز وجود دارد.

روشهای تجزیه متعدد و مختلفی برای تشخیص و بهینه سازی حرارتی دولومیت وجود دارند، استفاده از تجزیه حرارتی و سپس فرایند کربناسیون دوباره استفاده می شود و از کسیم و منیزیم موجود در سنگ دولومیت کلیسینه برای ماده اولیه سیمان و محصولاتی که پایه منیزیمی دارند استفاده می گردد.

 

دولومیت خام

کارخانجات تولید دولومیت خام با فروش ارزان دولومیت خام سیاه با متقاضیان فراوانی روبرو می باشند. گاهی اوقات میزان تقاضا برای این محصول به قدری فراوان می باشد که پاسخگوی نیاز مشتریان نمی باشد. از این رو به فکر راه اندازی واحدهای بیشتر برای تولید انبوه دولومیت و سایر فرآورده های آن هستند.

آهک دولومیتی یک نوع ماده ی اساسی و فراوان در محیط طبیعی می باشد و زمانی که سنگهای آهکی در معرض تغییرات شیمیایی قرار بگیرند ساخته می شوند.

معمولا دولومیتها در منطقه های کم عمق با میزان بالای آهک که پوسته های کلسیم به صورت انباشته شده به همراه باقی مانده های مرجانی وجود دارند، تشکیل می گردند و کانیهای دولومیتی ساختاری شبیه به کریستالهای مثلثی شکل دارند و ساختمان آهکهای دولومیتی معمولا دوکربناته می باشد.

رپرتا آگهی/

 

دولومیت سپاهان

از جمله موادی که برای رشد بیشتر گیاهان در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد دولومیت سپاهان می باشد که در کشاورزی نقش عمده ای دارد و به تامین کلسیم در آن کمک می کند ولی آن چه که باعث تفاوت آن با آهکهای دیگر می شود منیزیم موجود در آن می باشد که اسید موجود در خاک را کاهش می دهد باعث نرمی خاک می شود و به رشد بهتر گیاهان کمک می کند و لازم به ذکر است که از این ماده در صنایع دامی به عنوان یک افزودنی در خوراک دام استفاده می شود.

برای هنگامی که این ماده در برابر گرما قرار می گیرد واکنش آن مانند سنگ آهک می شود و در اثر این واکنش کریستالی می شود.

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا از آهک در صنعت کشاورزی استفاده می کنند؟ و در پاسخ باید به شما بگوییم که Ph خاک با استفاده از آهک زیاد می شود و بستر مناسبی جهت رشد گیاهان ایجاد می شود و به برقراری تعادل و تحمل گیاهان در دوران خشکسالی و بارندگی زیاد نقش به سزایی را ایفا می کند

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qjdn