پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:55
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30925

ثروت سازی یکی از سرگرمی های روزانه ام شد

ثروت سازی کاری عجیبی نیست فقط نیاز دارد که به توانمندی هایمان اعتماد داشته باشیم و باورهایمان را رشد دهیم و در مسیری قرار بگیریم که به آن علاقه زیاد داشته باشیم تا تبدیل به یکی از سرگرمی هایمان شود، از شما میخواهم که با ما همراه باشیم تا گلاب را به عنوان یکی از حوزه های ثروت ساز بررسی کنیم.

گلاب کاشان

خرید گلاب اصل کاشان همواره به دلیل موقعیت جغرافیایی گلستان های گل محمدی و همچنین خاستگاه اولیه گل محمدی جایگاه ویژه ای در نظر مصرف کنندگان دارد.گلاب کاشان موجود در سایت تولید شده به روش سنتی و ارگانیک بوده و کاملا طبیعی می‌باشد و تفاوت آنها تنها در عیار و یا غلظت آن می باشد.گلاب عیار 70 مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین عیار برای مصارف خانگی می باشد. گلاب با عیار و غلظت بالاتر (گلاب دو آتیشه) معمولا برای مواردی که نیاز به غلظت بالاتر دارند همچون تهیه بستنی، شیرینی و ساخت ماسک صورت و غیره بیشتر استفاده می شوند.

 

گلاب دو آتیشه

اگر بعد از یکبار گلاب‌گیری، مجدداً گل محمدی درون گلاب به دست آمده ریخته شود و فرایند تقطیر دوباره روی آن تکرار شود، به گلاب به دست آمده گلاب دو آتیشه می‌گویند که غلظت بالایی دارد. به طور خلاصه گلاب دو آتیشه از تقطیر گل محمدی و گلاب به جای آب به دست می‌آید. گلاب دو آتیشه به دلیل غلظت بالا طعم گس و تلخی دارد و  ممکن است خیلی مورد سلیقه‌ی عموم نباشد.

اگر فرآیند تقطیر برای بار سوم تکرار شود و گلاب دوآتیشه دوباره همراه با مقداری گل محمدی وارد فرآیند تقطیر شود گلاب سه آتیشه به دست می آید. گلاب دوآتیشه و سه آتیشه معمولاً در مقدار کمتری تولید می‌شوند زیرا مصارف خاص‌تری دارند.

رپرتا آگهی/

 

گلاب شیشه ای

شیشه ماده خنثی است که با مواد داخل آن واکنش نمی دهد. لذا، شیشه مدت زیادی، خاصیت مواد داخل آن را حفظ می کند. نگهداری گلاب داخل شیشه باعث حفظ عطر و خاصیت آن در طولانی مدت می شود. بهتر از بلافاصله بعد از گلاب گیری، گلاب را در بطری شیشه ای ذخیره و درب آن بخوبی بسته شود. از هر دو مدل سفید ( بی رنگ) و رنگی می توان برای بسیته بندی گلاب استفاده کرد. بطری گلاب شیشه ای بوی بهشتی گلاب را  به مدت طولانی حفظ می کند.

عرقیجات گیاهی انواع مختلفی دارند. بهترین ظروف نگهداری عرقیجات گیاهی، ظروف و بطری های شیشه ای می باشند. ظروف شیشه ای مدت ماندگاری عرقیات را افزایش می دهند و همچنین خواص آنها را حفظ می کنند.

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bjaz