شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:46
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30920

آسان ترین روش کسب درآمد با لامپ

لامپ یکی از نیازهای ضروری ما در زندگی قلمداد می شود زیرا اگر روشنایی نباشد با مشکلات زیادی رو به رو می شویم، در همه جا از لامپ استفاده می شود، به عنوان مثال برای تماشای یک مسابقه فوتبال اگر نور استادیوم به اندازه مطلوب نیاشد هم تماشگر را اذیت می کند و هم بیننده تلویزیونی تصاویر با کیفیتی را مشاهده نخواهد کرد، در ادامه سه نوع از پرکاربردترین انواع لامپ را معرفی می کنیم، که درآمد خوبی دارند.

لامپ فلورسنت

T12 ها لوله‌های فلورسنت با قطر 1/5 اینچ هستند. این لوله‌ها قدیمی‌ترین در لامپ فلورسنت کاربرد دارند و تقریباً همیشه از بالاست‌های (ballasts) مغناطیسی استفاده می‌کنند که دیگر تولید نمی‌شوند. به طور معمول، T12 ها را در تروفرها (troffers) مشاهده می‌کنید. فلورسنت‌ها را در انبارهای قدیمی یا راهروهای قدیمی در مجتمع‌های آپارتمانی هم استفاده می‌کنند و هنوز هم جزو گزینه‌های پرکاربرد برای این بخش‌ها است. نور خروجیT12 ها زیاد است و در مواردی انرژی زیادی هم مصرف می‌کنند. T12ها در حال از بین‌ رفتن هستند و تعداد بسیار کمی لوله 1/5 اینچی در بازار به فروش می‌رسد. در بیشتر موارد،T8 یا T5 جای لامپ‌های خطی T12 را در بازار و مصارف عمومی گرفته‌‌اند.

 

لامپ هالوژن

لامپ مدل های مختلفی دارد، وظیفه آن تأمین کردن نور برای محیط است. از این طریق علاوه بر داشتن نور لازم، می تواند محیط را نیز زیباتر کند. لامپ هالوژن بسیار جذاب و مدرن طراحی شده، که در دکوراسیون تأثیر مثبت دارد. لامپ هالوژن یکی از عناصری است که جلوه های ویژه ای را در محیط ایجاد می کند. برای داشتن یک دکوراسیون زیبا باید تمام عناصر استفاده شده در محیط و حتی جزئیات را مد نظر بگیرید. به عنوان مثال، نور یکی از عناصر مهم در این زمینه است. نور نه تنها برای زندگی لازم است، بلکه در سلامتی نیز تأثیر بسزایی دارد. با توجه به این موارد، دکوراتورها سعی می کنند با کمک نورپردازی و استفاده از ابزار مناسب در این زمینه، اقدامات لازم را به بهترین شکل انجام دهند.

رپرتا آگهی/

 

لامپ ال ای دی

اگر به دنبال خرید یک لامپ ایرانی هستید لامپ ال ای دی (LED LAMP) با قیمت ازران و فوق کم مصرف را امتحان کنید، خرید و استفاده از لامپ ال ای دی استوانه ای 32 وات گزینه مناسبی است. این لامپ ال ای دی ارزان قیمت با مصرف انرژی بسیار کم علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها نوردهی 180 درجه‌ای دارد و به خوبی نور تولید شده توسط دیودهای ال ای دی خود را در محیط پخش می‌کند به همین دلیل لامپ‌های ال ای دی استوانه ای گزینه مناسبی برای استفاده و نورپردازی در مکان‌های بزرگ مثل پذیرایی منازل، محیط‌های باز ساختمان، انبار و سوله‌های بزرگ، کارگاه‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی و… است.

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzlrx