جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/20 09:28
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30740

3 راه سریع کسب درآمد و دریافت بازخورد از شغل

در این بخش، به برخی از مهم‌ترین انواع روش‌های درآمدزایی خواهیم پرداخت که برای شما بسیار مفید است که شامل معاملات عطر و ادکلن در رایحه ها و برندهای مختلف می باشد و شما می توانید این کالا را در خانه نیز خرید و فروش کرده و سود خوبی کسب کنید.

ادکلن

در این مبحث در رابطه با خرید ادکلن مردانه صحبت و گفتگو می نماییم، در واقع گلها یکی از بزرگترین منابع برای معطر کردن و برای ساخت انواع و اقسام ادکلنها و عطرها می باشند که می‌توانیم در این بین به گلهای محمدی و گل یاس که پایه اصلی بسیاری از ادکلنها می باشد اشاره نمود.

در میان برگها نیز برگهای معطری هستند مانند نعناع و ریحان و روزماری و غیره که دارای عطرها و رایحه های خاصی می باشند و از آن می توان در عطرسازی جهت دادن رایحه به ادکلن و عطر استفاده نمود.

همچنین به بعضی از ریشه ها و ساقه های درختان و یا بوته هایی که ریشه ثابت دارند مانند زنجبیل دارای عطر و طعم خاصی هستند که می توان از آنها به عنوان اسانس در ادکلن و عطرها استفاده کرد.

در بین دانه ها نیز دانه های بسیار خوش طعم و خوشبو مانند کنجد و غیره نیز وجود دارند که برای ایجاد رایحه در عطرها و ادکلنها مورد استفاده قرار می گیرد، از بین میوه ها نیز بسیاری از میوه ها هستند که برای عطر دهی و ایجاد رایحه کاربرد دارند و ما از این میوه ها می توانیم در این رابطه استفاده نماییم، میوه هایی مانند سیب، توت فرنگی و تمشک را اشاره نمود.

رپرتاژ آگهی/

 

ادکلن مردانه

آراستگی و معطر بودن از گذشته های دور نیز رایج بوده و بعدها در انواع ادکلن مردانه تلخ، تند و غیره تولید و توزیع شد که  با توجه به اینکه ادکلنها طیف گسترده ای از انواع برندها با رایحه و کیفیتهای مختلف دارند از نظر قیمت، ادکلن شیرین نیز مانند هر نمونه دیگری با توجه به مارک و کیفیتی که از نظر رایحه و ماندگاری خواهد داشت نوسانات مختلفی داشته و این قیمتها با توجه به بازار متقاضیان، نحوه تولید، ترکیبات، نوع و طرح جلد و غیره متغییر است.

امروزه زیبایی و آراستگی ظاهری و همچنین معطر بودن آنقدر مهم است که داشتن عطر خنک و ادکلن با رایحه خوب و کیفیت بالا از نقاط مثبت شخصیت هر فردی محسوب می شود و ممکن است رایحه خوب شما تا مدتها در ذهن و مشام طرف مقابل باقی بماند و از شما یک شخصیت جذاب و خاص نمایش دهد.

 

ادکلن زنانه

همانطور که می دانید ادکلن زنانه در طرح های متنوعی در سطح بازار وجود دارد که به خاطر بو و رایحه زنانه و مردانه آن طرفدار و مجبوبیت بسیار زیادی دارد که بانوان امروزه می تواند برای اینکه یک بدن خوش بو داشته باشند از عطر ملایم زنانه استفاده کنند که به دلیل تنوع در مدل قیمت آن بسیار متنوع می باشد.

بسته بندی، تنوع در بو و دسته بندی در رایحه باعث خواهد شد تا اینکه قیمت این محصول بسیار متنوع باشد. دسته بندی در سایز بسته های عطر باعث شده است تا اینکه قیمت بر اساس اندازه سایز صورت بگیرد تا بتوانید نسبت به هزینه خودتان این محصول را تهیه کنید.

در ضمن عطر زنانه نسبت به عطر مردانه بیشتر فروش خواهد رفت تا نشان خواهد داد این محصول زیاد ورد توجه قرار گرفته است. بهترین نوع انتخاب بین بانوان با رایحه شیرین خواهد بود که شما می توانید نسبت به سلیقه خودتان عطر مناسب را استفاده کنید.

 

رپرتاژ آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p98dl