پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 07:39
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30954

رسیدن به درآمد بالا تنها با انجام یک کار ساده

برای اینکه شما هم به درآمد بالا در زندگی خود دست پیدا کنید، باید این مورد را بدانید که یکی از بهترین راه هایی که شما را به درآمد ایده آل خود می رساند این است که بتوانید به راحتی محصولات پرسود بازار را از جمله برنج لنجان اصفهان پیدا کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برنج لنجان اصفهان

قرار دادن برنج لنجان اصفهان در برنامه غذایی به تامین انرژی بدن کمک می‌کند، مانع چاقی می‌شود، فشار خون را کنترل می‌کند، سلامت پوست را بهبود می‌بخشد، خطر ابتلا به بیماری ‌های قلبی عروقی را کاهش می دهد، از یبوست مزمن جلوگیری می‌کند و دمای بدن را نیز تنظیم می‌نماید.

یکی از انواع محبوب برنج های ایرانی، برنج لنجان است که در دشت لنجان واقع در استان اصفهان کشت می شود. لازم به ذکر است اخیرا شایعاتی در خصوص اینکه این برنج عامل بیماری ام اس در منطقه است مطرح شده که با توجه به چندین پژوهش معتبر علمی، شایعات مذکور رد شده و بی اعتبار شناخته شده اند.

خشکبار نمونه این محصول با کیفیت را با نام برنج دشت لنجان به بازار عرضه کرده است و بیشتر کسانی که در شهر اصفهان زندگی می کنند، سعی دارند تا بیشتر از این نوع برنج برای استفاده خوراکی بهره ببرند.

 

برنج مرغوب

یکی از راه های مهم برای تشخیص برنج مرغوب این است که بدونیم برنج به خوبی خشک شده است یا نه. برنج در ابتدای برداشت رطوبت بالایی دارد.

این میزان از رطوبت برنج ، هم کار پخت را مشکل می‌کند، هم  نگه داری برنج را دشوار کرده و ان را در برابر حشرات و … آسیب پذیر می­کند.

به همین دلیل کارخانه‌ها، با استفاده از دستگاه‌های خشک کن برنج تازه برداشت شده را خشک می­کنند، تا رطوبت آن ها کمتر شود؛ زمان و میزان حرارت این دستگاه‌ خشک کن نقش مهمی در کیفیت برنج خروجی دارد. متاسفانه برخی کارخانه ها برای سریعتر شدن عملیات خشک کردن، از دماهای بالاتر و زمان کمتری استفاده می کنند که کیفیت برنج را کاهش میدهد.

درر

 

برنج هاشمی

برنج هاشمی پرمصرف ترین برنج در ایران لحاظ می شود که دارای ظاهری دانه بلند و چاق بوده و رنگ آن سفید مایل به کرم می باشد، همچنین جهت استفاده در مهمانیها و مجالس متفاوت کاربرد بالایی دارد.

زیرا یک برنج فوق العاده خوش طعم بوده که مهمانی بی نظیری به همراه غدایی عالی برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید برنج برای مصارف خانگی و مهمانیهای بزرگ دارید توصیه می شود از خرید این برنج مرغوب غافل نشوید.

زیرا اگر برای یک بار از آن استفاده نمایید قطعا مشتری دائم و همیشگی آن خواهید شد. گفتنی است قیمت این برنج در بازار معمولا از برنج کشت دوم ارزانتر است اما به دلیل طرفداران خاصی که دارد در کشت اول نیز فروش بالایی داشته و قیمت آن نسبت به سایر برنجها گرانتر خواهد بود. لازم به ذکر است محل کاشت برنج در قیمت آن تاثیر گذار بوده و شالیکاران منطقه برداشت را در قیمت گذاری محصول لحاظ می کنند معمولا مناطق مناسب برای کاشت برنج هاشمی شهرستانهای فریدونکنار و آستانه اشرفیه می باشد زیرا می توان محصولی درجه یک را از آن جا خریداری نمود.

رطزطر

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bemz8