دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 07:38
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30949

راز کسب و کارهای خانوادگی برای ثروتمند شدن

در کشور ایران مشاغلی که افراد با اعضای خانواده مشغول به کار هستند درآمد خوبی داشته و بطور مثال در شهرهایی که خاک مناسب دارند تولید زعفران اعلا از رونق خوبی برخوردار می باشد و برخی به درآمد های میلیونی دست پیدا کرده اند.

زعفران اعلا

در طب اسلامی زعفران اعلا کاربردهای فراوانی داشته و آن را مورد استفاده قرار می دهند امروزه اغلب مردم برای سوالهای خود از سایتهای مختلف روی آورده اند و با سوال یک گرم زعفران چند قاشق است، پیگیر می باشند. این سوال همانطور که در توضیحات بالا بیان شد، هر 4 گرم معادل یک مثقال است و دو قاشق غذاخوری می شود زعفران و پودر دارچین را در زمان خرید می بایست نسبت به کیفیت و مرغوب بودن آن اطمینان کامل داشته باشید و بهتر است از مراکز و سایتهای معتبر اقدام به خریداری کنید.

زعفران و زردچوبه تازه یکی از گران ترین و کمیاب ترین ادویه در جهان شناخته می شود که ایران منطقه اقلیمی عالی برای رشد این محصول را دارد.

 

زعفران گلخانه ای هیدروپونیک

برای اولین بار زعفران گلخانه ای هیدروپونیک در اروپا کشت این گیاه در کشور یونان صورت گرفته است، جالب است بدانید که در حال حاضر 90 درصد زعفران دنیا در ایران کشت و فر آوری شده و بعد از آن اسپانیا و افغانستان در رده های دوم و سوم جهانی هستند.همچنین سالانه بیش از 280 تن از این محصول به کشورهای مختلف صادر شده که باعث ارز آوری حدود یک صد میلیون دلاری برای کشور شده است و این آمار هر ساله رو به فزونی می باشد، شاید بتوان گفت که در ایران بیشترین گیاهی که در حال حاضر زیر کشت و فرآوری می باشد گیاه زعفران می باشد که حدود 7500 هکتار از زمینهای زراعی کشور زیر بار این محصول می باشد. همان طور که اشاره شد در حال حاضر گران ترین ادویه در جهان زعفران می باشد که قیمت آن با دلار آمریکا محاسبه شده و نزدیک به 15 هزار دلار قیمت هر کیلو گرم آن می باشد. علت قیمت بالای آن هم شرایط سخت و طاقت فرسای تولید و کشت آن می باشد که از زمان کشت تا برداشت گاهی به چندین ماه می رسد.

رپرتاژ آگهی/

 

زعفران چای

از آن جایی که امروزه زعفران چای یکی از پرقیمت ترین و گرانترین محصول به شمار می آید تاجرانی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند می توانند سود بسیار زیادی را از این طریق کسب کنند. یکی از نکات مهم و قابل توجهی که افرادی که قصد پرورش و تجارت زعفران ها را دارند باید در نظر بگیرند این است که این ماده دارای وزن بسیار کمی بوده و یا به اصطلاح سبک است که این موضوع سبب می شود تا کشاورزان و افراد متقاضی که قصد دارند اقدام به کشت زعفران کنند، فضای مناسب و زیادی را برای پرورش آن اختصاص دهند تا بتوانند زعفران مورد نظر خود را در حجم دلخواه تولید کنند. خوشبختانه هیچ یک از این موارد نمی تواند بر روی این موضوع که سود حاصل از تجارت زعفران بسیار بالا است.

رپرتاژ آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bj7z