شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/20 04:12
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 30721

غیرممکن فقط یک توهم است می شود ثروتمند شد

غیر ممکن ها فقط یک پروسه کوتاه هستند، همیشه وقتی در زندگی و کار به مشکل بر میخوریم و از آن مشکل عبور می کنیم در آخر به آن می خندیم و در نظر ما بزرگ به حساب نمی آید. برای رفع مشکل ها بهترین راه چراغ پارک خورشیدی است چرا که با کمترین سرمایه می توان آن را تهیه کرد.

چراغ پارکی خورشیدی

یکی از ویژگی دیگر چراغ پارکی خورشیدی دارا بودن سنسور حرکتی است و زمانی که فرد یا ماشین از کنار آن حرکت کند می تواند روشن شده و با داشتن تایمر بعد از چند دقیقه دوباره خاموش می شود.

 در حالت آماده بکار در بیاید که این خود باعث کم مصرف بودن آن است. این لامپ دارای یک صفحه کوچک خورشیدی در بالای خود بوده و بدون نیاز به سیم یا کابل مستقیم انرژی را به لامپ منعکس می کند و توانایی روشن نمودن شعاع 50 متری خود را دارد و داشتن قدرت 60 واتی می تواند 8 الی 12 ساعت بدرخشد تا انرژی آن به پایان یابد.نصب و استفاده چراغ پارکی خورشیدی ال ای دی می تواند بسیار در هر محیط و هر جایی استفاده شود و به خاطر عدم نیاز به اتصال سیم مفتول فقط کافیست که به زمین یا دیوار پیچ شود و از آن کار گرفت و با توجه به افزایش روزهای آفتابی در کشور بهترین روش برای ذخیره انرژی خورشیدی که از نوع انرژی پاک می باشد و می تواند جایگزین سوخت فسیلی شود و باید با مصرف بهینه انرژی کمک به نسلهای بعدی کنیم تا بهتر زندگی کرده و مانع از گرم شدن زمین شویم.

 

 

چراغ پارکی

نوعی از جنس بدنه چراغ پارکی این پایه به صورت فولادی بوده و این مدلها به دلیل این که در برابر تغییرات محیطی دوام دارند دارای طرفدارهای زیادی بوده لذا پایه این چراغها را امروزه تا 3 متر هم به تولید رسیده اند.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و نوردهی محیط تان اهمیت می دهید بهتر است از چراغ پارکی شب تاب دیواری استفاده داشته باشید. این مدل از چراغها برای محیط هایی مناسب می باشد که ایجاد بی نظمی و شلوغی نکند از این رو می توان این نوع را برای ویلاها و منازلی که حیاط باغ بزرگی دارند مورد استفاده قرار دهید و از نور دهی فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید.بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که حباب این نوع چراغها به صورت شفاف و مات می باشد که هر فردی بسته به نیازی که دارد می تواند آن را تهیه داشته باشد.

رپرتاژ آگهی/

 

چراغ تزیینی رومیزی لاوا

در این زمینه باید خدمت تان عرض کنیم که این دو شرکت در سال 1879 کار خود را با تولید اولین لامپهای کربنی حبابی چراغ تزیینی رومیزی لاوا شکل آغاز این محصول با استفاده از حبابی پلاستیکی محافظت می شد.

اما با این حال پس از استفاده یک ساعته ذوب می شد و از کار می افتاد به همین دلیل این محصولات به مرحله تجاری نرسیدند در سال 1900 میلادی شرکت ادیسون موفق شد تا برای اولین بار لامپهای هلوزن دار که با دسته چوبی ارائه می شدند را به بازار ایالات متحده ارائه نماید همین اختراع باعث شد تا شرکت سوان که تا پیش از این شرکت ادیسون را به عنوان رقیب خود می دید درخواست ادغام بدهد این موضوع باعث شد تا با تاسیس شرکتی جدید لامپهای هالوژن دار با عنوان زیباترین و باکیفیت ترین چراغهای تزئینی به بیش از 65 کشور دنیا صادر شود.

رپرتاژ آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xolgq