پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/27 20:25
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 21113

سرور مجازی هلند با هارد NVMe ، خرید VPS هلند

سرور مجازی نوعی سرویس میزبانی برای سایت‌ های اینترنتی است. این نوع میزبانی برای سایت‌ هایی مناسب است که به منابعی بیشتر از هاست‌های اشتراکی نیاز دارند. قیمت سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی کمتر است و تمامی امکانات آن به صورت اختصاصی، برای سایت مورد نظر استفاده می‌شود.

یکی از مهمترین معیار‌هایی که در هنگام راه‌ اندازی سایت‌های اینترنتی باید در نظر گرفت، بحث انتخاب هاست است. هاست فضایی است که برای ذخیره‌ سازی اطلاعات سایت به آن نیاز داریم. اما انواع مختلفی از هاست با منابع سخت‌ افزاری و قیمت متفاوت وجود دارد. پس لازم است که ابتدا منابع مورد نیاز برای سایت و موقعیت کاربران را مشخص کرده و سپس هاست را متناسب با آن خریداری کنیم.

مثلاً سایت‌هایی که در حوزه ترید ارز‌های دیجیتال فعالیت دارند، باید از سرور‌های مجازی دیگر کشور‌ها به عنوان هاست استفاده کنند. سرور مجازی یا VPS هلند یکی از بهترین گزینه‌ های موجود در این زمینه است که ویژگی‌ های بسیار جذابی دارد. در ادامه توضیح خواهیم داد که اصلاً سرور مجازی چیست و چرا باید از یک هاست خارجی استفاده کرد؟

 

سرور مجازی هلند چیست؟

سرور مجازی نوعی سرویس میزبانی برای سایت‌ های اینترنتی است. این نوع میزبانی برای سایت‌ هایی مناسب است که به منابعی بیشتر از هاست‌های اشتراکی نیاز دارند. قیمت سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی کمتر است و تمامی امکانات آن به صورت اختصاصی، برای سایت مورد نظر استفاده می‌شود.

تنها تفاوتی که این نوع از میزبانی با سرور‌های اختصاصی دارد، در اشتراکی بودن هسته پردازنده سرور است. اما منظور از سرور مجازی هلند چیست و چرا از نام کشور‌ها برای اشاره به این نوع میزبانی‌ها استفاده می‌شود؟ برای درک این موضوع، لازم است که با مفهوم سرور آشنا شویم.

سرور یک کامپیوتر بزرگ با منابع سخت‌افزاری قوی است که برای ذخیره‌ سازی اطلاعات مربوط به سایت‌ها استفاده می‌شود. این کامپیوتر‌ها باید همیشه روشن باشند تا ارتباطی پایدار بین کاربران و محتوای سایت ایجاد شود. برای نگهداری از چنین تجهیزاتی، به برق قوی و مکانی با شرایط فیزیکی خاص نیاز داریم که به آن دیتاسنتر می‌گویند.

این منابع سخت‌ افزاری به صورت اختصاصی و یا مجازی در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد. برای جداسازی بخش‌ها و منابع یک سرور نیز، از مجازی ساز استفاده می‌کنند. پسوند استفاده شده برای سرور‌های مجازی، بر اساس همین موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر‌ها است.

پس زمانی که حرف از سرور VPS هلند به بیان می‌آید، منظور منابعی است که سرور اصلی آن در کشور هلند قرار دارد. این سرور‌ها در مقایسه با نمونه‌ های داخلی، از سرعت و قدرت بیشتری برخوردارند و معمولاً برای سایت‌هایی استفاده می‌شود که کاربران آن‌ها در خارج از کشور باشند. ویژگی دیگری که سرور‌های مجازی هلند دارند، پینگ تایم پایین برای کاربران ایرانی است. منظور از پینگ تایم، زمان ارسال و دریافت اطلاعات از سرور اصلی است.

این نوع از میزبانی توسط شرکت‌های معتبر در حوزه هاستینگ مانند سرور پارس ارائه می‌شود. پلن‌های بسیار متفاوتی از سرور مجازی هلند در سرور پارس وجود دارد. تقسیم‌ بندی این پلن‌ها بر اساس RAM، قدرت پردازنده، فضای موجود برای ذخیره‌ سازی و ترافیک ماهانه اختصاصی انجام می‌شود.

از بابت انتقال اطلاعات هم نگرانی وجود ندارد، چون تمامی اقدامات لازم توسط تیم حرفه‌ای سرور پارس انجام می‌شود.

 

چرا باید از سرور مجازی هلند استفاده کرد؟

شاید برای شما سؤال باشد که چرا علیرغم وجود دیتاسنتر‌های قوی در داخل کشور، باید از سرور مجازی هلند استفاده کرد؟ واقعیت این است که کشور ما با مشکلات تحریمی مواجه است و کاربران ایرانی اجازه فعالیت در برخی سایت‌های خارجی را ندارند.

 مثلاً اگر شخصی قصد خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را داشته باشد، به صرافی‌های آنلاین خارجی نیاز خواهد داشت. اما کاربران ایرانی امکان استفاده از امکانات صرافی‌های خارجی را نداشته و باید از آی پی یک کشور دیگر استفاده کنند.

استفاده از VPN یا فیلترشکن هم ریسک‌های مخصوص به خود را دارد. چون VPN از آی پی‌های متفاوتی برای وصل شدن کاربران خود استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا صرافی، کاربر را به عنوان اسپم شناسایی کرده و حساب کاربری وی را مسدود کند.

اما با خرید سرور مجازی هلند، تمامی اتصالات شما از طریق یک آی پی ثابت صورت می‌گیرد و کاربر ایرانی، به عنوان شهروند هلند معرفی می‌شود. پس مشکلات مربوط به احراز هویت را نخواهید داشت و با خیالی راحت می‌توانید از ترید ارز‌های دیجیتال و یا فعالیت در بازار‌های مالی، لذت ببرید.

کاربرد بعدی سرور مجازی برای زمانی است که سایت شما یک سری کاربر خارجی داشته باشد. پس خیلی راحت می‌توان کسب و کار خود با مخاطبان خارجی را مدیریت کرد. حتی با این IP اختصاصی هلند، اجازه فعالیت در سایت ‌هایی را خواهید داشت که برای کاربران ایرانی مسدود است.

 

مزیت‌های سرور مجازی هلند

از دیگر جذابیت‌ هایی که سرور مجازی هلند دارد، حساسیت کمتر این نوع از میزبانی نسبت به کپی رایت است. مثلاً منابع سرور مجازی هلند در سرور پارس، از دیتاسنتر LeaseWeb تأمین می‌شود؛ که حساسیت کمتری برای کپی رایت کاربران ایرانی، نسبت به دیتاسنتر‌های دیگر دارد.

این شرکت با ارائه IP و پنل اختصاصی، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا کنترل کاملی بر اطلاعات و امنیت سایت خود داشته باشند. نوع فضای ذخیره ‌سازی مورد استفاده در این سرور SSD و رم آن DDR۴ است.

 

خرید سرور مجازی هلند سرورپارس

سرور مجازی هلند  (2)

اگر بنا به هر دلیلی که در این مقاله ذکر شد، به سرور مجازی هلند نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید سرور مجازی هلند سرورپارس است. این شرکت با سابقه قوی و بیش از 17 سال، از شرکت های پیشتاز و قوی در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب است.

با انتخاب این شرکت و پلن های پشتیبانی، از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند خواهید بود. قیمت این سرویس در قبال خدمات و سرعتی که دریافت می کنید، در مقایسه با دیگر شرکت ها، بسیار به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم فنی این شرکت در تماس باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m87vb