دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 05:26
کد خبر: 34939

حقایقی عجیب درباره بدترین باشگاه تاریخ!

نیوکاسل که تحت حمایت مالکان عرب قرار گرفته است در این فصل برای بازگشت به شکوه و عظمت قدیمی خود تلاش می کند.

زمانی که آلن شیرر خوش تیپ بود و در خط حمله لباس این تیم را می‌پوشید و اولیویه برنارد را در جناح چپ کنار خود داشت. حالا این مرد فرانسوی ۴۳ ساله توسط خبرنگاران سان در یک کلوپ شبانه شکار شده است. جایی که او شغلی را انتخاب کرده که همواره عاشق آن بوده است؛ او حالا یک بارمن شده و در این کلوپ شبانه مشروبات الکلی سرو می‌کند. همچنین مالک دورهام سیتی، بدترین تیم در تمام ۱۱ کلاس فوتبال انگلیس است. نگاهی به جدول وبسایت رسمی لیگ Wearside نشان می‌دهد که دورهام سیتی در ۱۳ بازی، ۱۳ شکست خورده و بار تفاضل گل باورنکردنی منفی ١٢۶ جلوی نام این تیم به ثبت رسیده است.

آن‌ها به باشگاه همسایه ۲۵۰۰ پوند بدهکار هستند و حتی هزینه سفر هم ندارند، بنابراین اخیراً بازیکنان مجبور شدند از وسایل حمل و نقل خود برای یک بازی ۲۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر استفاده کنند. جایی که ١٠ نفر از آن‌ها خود را به بازی رساندند و ١۴-٠ شکست خوردند. با این آن‌ها نتوانستند بدترین رکورد خود را بشکند چرا که سال قبل آن با نتیجه ١۶-١ کار را به کارلایل سیتی واگذار کرده بودند.

این تیم موضوع اصلی تمسخر شرق لیگ انگلیس محسوب می‌شود. برنارد در سال ۲۰۱۳ باشگاه را خرید و می‌خواست آن را به شعبه‌ای از نیوکاسل، ساندرلند و میدلزبورو تبدیل کند، اما مشکلات به سرعت شروع به انباشته شدن کردند. این تیم به دلیل اختلاف با مالک زمین در سال ۲۰۱۵ بدون زمین خانگی ماند و در زمینی بدون امکانات و رختکن بازی می‌کند.

در این میان هواداران دورهام کمپینی تشکیل داده و به دنبال بیرون انداختن برنارد از تیم‌شان هستند و از او می‌خواهند که مسئولیت بی‌نظمی‌هایی را که به‌وجود آورده است، بپذیرد. تا زمانی که بازیکنان نتوانند هزینه بنزین خود را پرداخت کنند، هیچکس نمی‌خواهد به دورهام بیاید، چه برسد به دستمزد. در حال حاضر میانگین تعداد تماشاگران در هر بازی حدود ۲۰ نفر است. iNews می‌نویسد، وضعیت به قدری پوچ است که کارل ویلپدیل، یکی از مسئولان ۴۳ ساله تیم که در فرم خوبی نیست مجبور شد در یک بازی بازی کند./باشگاه خبرنگاران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oz9vg