پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 10:21
کد خبر: 34798

آویز سنجاقکی شکلی که پشه‌ها را از شما دور می کند!+ تصاویر

یک شرکت ژاپنی، آویز‌های بسیار واقعی به شکل سنجاقک طراحی کرده است که می‌توانند پشه‌ها و سایر حشرات مزاحم را دور نگه کنند.

 راه حل‌های بسیاری برای دفع پشه وجود دارد، اما موثرترین آن‌ها استفاده از مواد شیمیایی است که اثرات آن‌ها بر بدن انسان هنوز به طور کامل شناخته نشده است. اما ظاهرا یک شرکت ژاپنی راه حل بهتری را برای خلاض شدن افراد از دست پشه پیدا کرده است. ساخت آویزهای سنجاقک شکلی که عجیب واقعی به نظر می رسند.

این شرکت در تبلیغ محصول خود می گوید: « آیا می‌دانستید سنجاقک‌ها یکی از موفق‌ترین شکارچیان در قلمرو حیوانات هستند؟ درست است، میزان موفقیت آن‌ها در شکار حدود ۹۵ ٪ است و ظاهراً حشرات به قدری از آن‌ها می‌ترسند که صرف دیدن یک سنجاقک باعث می‌شود که برای حفظ جان خود فرار کنند. »

سنجاقک



حداقل این چیزی است که این شرکت سازنده آویز محبوب سنجاقک شکل می‌خواهد تا مشتریانشان آن را باور کنند. این شرکت این سنجاقک را به عنوان یک وسیله جانبی جالب برای علاقه‌مندان به حشرات نمی‌فروشد، بلکه آن را به عنوان یک دافع پشه و حشرات به مشتریانش عرضه می کند. فقط کافی است که آویز را دور گردن خود یا جایی قرار دهید و دیگر نگران آفات نخواهید بود.

 از طرف دیگر، آویز سنجاقکی شکل که توسط شرکت ژاپنی Miki Locos Co. Ltd فروخته می‌شود، نوید یک راه حل ساده و بدون مواد شیمیایی را می‌دهد. این بدان معناست که کودکان و افراد مسن می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

سنجاقک

دافع پشه غیر معمول عمدتا از PVC ساخته شده است، طول ۱۰۰ میلی متر و طول بال آن ۱۳۰ میلی متر است. می‌توان آن را به‌عنوان آویز دور گردن پوشید، اما یک گیره نیز دارد که می‌توانید آن را به کلاه، جیب شلوار، کوله‌پشتی یا هر جایی که فکر می‌کنید حشرات بیشتر آن را می‌بینند، وصل کنید.

طبق فهرست سازنده، آویز سنجاقک در برابر انواع حشرات از جمله پشه، زنبور عسل و حشرات بدبو موثر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dxae