پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 22:30
خودرو
کد خبر: 36008

ایران خودرو مردم را سرگردان کرد | شرط عجیب ایران خودرو برای قرعه کشی خودرو

طبق اطلاعیه ایران خودرو تصمیم بر فروش بدون قرعه کشی می کند.

رصد ورزشی: ایران خودرو شرکت خودروساز ایرانی است.  ایران خودرو محصولات زیادی دارد.  ایران خودرو هر چند وقت یکبار محصولات خود را پیش فروش می کند. در ادامه مطلب جزئیات ببشتری از فروش محصولات ایران خودرو بخوانید.

گروه صنعتی ایران‌خودرو تایید کرد که اجرای محدودیت تعریف حساب وکالتی که به‌ معنای بلوکه شدن وجه خودروی مورد تقاضاست به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام اجرایی می‌شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز همچون دیگر خودروساز بزرگ کشور، محدودیت جدید را به شروط ثبت‌نام اضافه کرده و امروز (سه‌شنبه) قطعی و زمان آن را اعلام کرده است.

بر اساس این تصمیم که با هدف کاهش تقاضاهای کاذب، حذف دلالی‌ها و واقعی‌تر شدن آمار ثبت‌نام‌ها اجرایی می‌شود، از این پس تنها کسانی می‌توانند در طرح‌های فروش خودروسازان ثبت‌نام کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود باشد و از طریق بانک پیش از فرآیند ثبت‌نام، مسدود شده باشد.

ایران‌خودرو پیش از این، در نتیجه پیگیری‌ها برای ارائه جزئیات اجرای این محدودیت همچون زمان اجرا، میزان پول موجود (همه وجه خودرو یا درصدی از آن) و مدت زمان مسدود بودن وجه در حساب مشتری، اعلام کرده بود: درصد موجودی ریالی در حساب مشتری بسته به نوع خودرو احتمالا متفاوت خواهد بود؛ این موضوع و زمان بلوکه ماندن وجه‌ها در حساب مشتری نیز از جمله همان مسائلی است که پس از تعامل با بانک‌ها مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حال امروز (سه‌شنبه) گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن اعلام خبر اجرای "پیش فروش بزرگ ایران‌خودرو در راه است" اعمال محدودیت تعریف حساب وکالتی برای طرح‌های ایران‌خودرو را قطعی اعلام کرد.

گفتنی است موضوع اعمال محدودیت جدید برای ثبت‌نام‌های دو خودروساز در حالی اجرا می‌شود که که طبق تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت، وعده حذف قرعه‌کشی تا پایان امسال همچنان بر قوت خود باقیست و قرعه‌کشی‌ها تا پایان امسال به صورت کامل، از دستور خارج خواهد شد؛ بنابراین این محدودیت بایستی در همین چند طرحی که طی بهمن و اسفند ماه امسال اجرایی می‌شود، اجرایی شود؛ مگر آنکه روند قرعه‌کشی‌ها در سال ۱۴۰۲ بخواهد ادامه‌ داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eg5vp