پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/18 04:15
کد خبر: 9691

قرعه کشی سایپا انجام شد + جزئیات

در این فرایند، بیشترین ثبت نام برای تیبا صورت گرفته بود به طوری که به ازای هر 139 ثبت نام انجام شده برای این خودرو، یک دستگاه تیبا عرضه می شود

در فروش فوق العاده محصولات سایپا 307 هزار و 29 نفر برای خرید 2 هزار دستگاه تیبا ثبت نام کردند که با احتساب 10 درصد ظرفیت رزرو، به ازای هر 139 ثبت نام صورت گرفته، یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. علاوه بر این، معادل 10 درصد ظرفیت یعنی 200 نفر نیز به عنوان رزرو مشخص شده اند.

 

تیبا

در مورد تیبا2 نیز 296 هزار نفر ثبت نام کرده اند که در نهایت 2500 نفر به عنوان منتخب اصلی و 250 نفر نیز به عنوان منتخب رزرو مشخص شدند.

 

 

ساینا

برای ساینا نیز 1900 نفر به عنوان منتخب اصلی و 190 نفر به عنوان رزرو مشخص شدند. در مورد وانت سایپا 151 نیز 63 هزار و 817 نفر متقاضی خرید بودند که به ازای هر 57 نفر، یک خودرو عرضه می شود.

برای پیکاپ دوکابین ریچ نیز 37 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که به ازای هر 280 نفر، یک خودرو اختصاص یافته است. در مورد وانت نیسان دوگانه سوز نیز ظرفیت عرضه 1600 دستگاه پیش بینی شده است که 59 هزار و 987 نفر برای خرید این خودرو ثبت نام کرده بودند.

تعداد ثبت نام های انجام شده برای وانت نیسان دوگانه سوز هم 11 هزار و 933 نفر بود که در نهایت به 880 نفر خودرو اختصاص می یابد.

قرار است نتایج قرعه کشی سایپا امروز ساعت 13 از طریق سایت سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و همچنین ارسال پیامک اطلاع رسانی شود.

 

 

در مراسم قرعه کشی خودروهای سایپا چه گذشت؟

مراسم قرعه‌کشی سایپا امروز با حضور نماینده دادستان کل کشور، نماینده سازمان حمایت، نماینده پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، نماینده وزارت اطلاعات، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و نماینده سازمان بازرسی وزارت صمت برگزار شد. لازم به ذکر است که در این مراسم سید جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا و مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل حضور داشت.

باقری گفت: ۱ میلیون و ۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند. کمتر از ۸ درصد ریزش در ثبت نام اصلی اتفاق افتاد. قرعه‌کشی برای ۱ میلیون نفر انجام می‌شود‌. از هر ۱۰۰ نفر یک نفر خودرو دریافت می‌کند. البته در یکی از محصولات تجاری از هر ۱۴ نفر یک نفر خودرو دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: پیام روشنی که مدیران ارشد سایپا از این استقابل داشتند این است که باید خودروهای با کیفیت به مردم تحویل دهیم‌. استقبال مردم گسترده بود.

باقری اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا از بهمن ماه که بازار خودرو کمی آشفته شد ۱۲۳ هزار خودرو به بازار تحویل داده است. از ابتدای سال ۵۵ درصد خودروی بیشتر تحویل دادیم. ما می‌توانیم خودروهای بیشتری عرضه کنیم.

وی گفت: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم راس ساعت ۱۴ پیش فروش ۴۰ هزار دستگاه را انجام می‌دهیم‌. بازه تحویل حداکثر یک ساله خواهد بود‌. شاهین نیز در این میان قرار دارد که قطعا مورد استقبال است. مبلغ پیش پرداخت شاهین ۸۰ میلیون تومان است. ۳ روز فرصت است و هفته آینده دوباره یک مراسم قرعه‌کشی داریم.

 

 

منبع: رکنا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vwpp2