چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 09:36
فوری/
کد خبر: 8637

مرحله دوم ثبت نام وام یک میلیونی آغاز شد + جزییات

میزان بازپرداخت وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران، با احتساب سود ۱۲ درصد حدود یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: حسین میرزایی سخنگو تسهیلات حمایتی کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ثبت نام وام یک میلیونی کرونا یک هفته دیگر تمدید شد.

وی در پاسخ به این سوال که یارانه بگیر هستیم، اما برای سرپرست خانوار شماره‌ای ارسال نشده است، گفت: اگر پیامکی ارسال نشده شماره ملی خود را  به ۶۳۶۹  ارسال کنید.

 


* فوری / جهت ورود به سامانه ثبت نام وام اینجا کلیک کنید ....


 

 

وی گفت: تازه عروس و دامادها نیز با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک ازدواج خود را ارائه دهند و یارانه خود را جدا کنند تا بتوانند وام را دریافت کنند.

میرزایی افزود: باز هم تاکید می کنم حتما سرپرست خانوار باید سیم کارت تهیه کند و هنوز تصمیمی برای ارسال پیامک به اعضای خانواده ای که سرپرست خانوار آن سیم کارت ندارد ، گرفته نشده است.

وی گفت: تنها راه احراز هویت ارسال کد ملی سرپرست خانوار به ۶۳۶۹ است پس می توانید سیم کارت را از اپراتور‌ها سفارش و در درب منزل تحویل گیرید.

میرزایی افزود: اگر به تازگی سرپرست خانوار شدید و هنوز یارانه جدید دریافت نکردید وام را می‌توانید دریافت کنید.

 


جهت اطلاع از امار واقعی مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در ایران کلیک کنید .. 


 

 

وی با بیان اینکه ۳۱ میلیون پیامک دریافت شده است، گفت: نمی شود گفت پیامک‌ها ارسال نمی شود، اما وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای رفع مشکل خطوط هنگام ارسال پیامک است.

وی بیان کرد: فردی که مجرد است و به عنوان یک خانواده تک نفره محسوب می‌شود وام یک میلیونی کرونا نیز به او تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: تا ۳۱ فروردین هرکس ثبت نام را با موفقیت انجام دهد تا پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه مبلغ یک میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

میرزایی در پاسخ به این سوال که چرا مردم را مجبور به خرید سیم کارت می کنید، گفت: در بسیاری از کشور‌ها همه مردم موظف هستند یک شماره تلفن همراه و یک آدرس کدپستی رسمی در نظام حاکمیت کشور خود ثبت داشته باشند، اما در کشور ما این امکان وجود نداشته و همین موضوع منجر شده که نتوانیم با مردم تعامل داشته باشیم.

وی اضافه کرد:حتماً یک سیم کارت باید به نام سرپرست خانوار باشد و زمانی که کد ملی را سرپرست خانوار ارسال می‌کند به این معنی است که احراز هویت کرده و این به عنوان ضمانت برای پرداخت اقساط وام است.

میرزایی ادامه داد: کسانی که ۷ اردیبهشت ماه پیامک را ارسال می کنند، پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت وام به حساب آن ها واریز می شود.

سخنگویی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: از تیرماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از کل یارانه خانوار جهت قسط این وام به صورت ماهانه کسر می شود.

وی تاکید کرد: وام به صورت قرض الحسنه است و بانک تنها کار رمزد را بایت انجام عملیات دریافت می کند و سودی بابت وام دریافت نمی شود.

میرزایی گفت:این حرف که در کنار کد ملی خط تیره گذاشته شود اشتباه است و نمیدانم کجا مطرح شد فقط بدون هیچ کاراکتری کد ملی سرپرست خانوار ارسال شود.

وی افزود: جزئیات پرداخت وام دو میلیونی روز‌های آینده اعلام می شود که مشمولان این افراد چه کسانی هستند، اما احتمال دارد مبلغ وام برای زنان سرپرست خانوار افزایش یابد، اما هنوز مبلغ واریزی برای آن ها مشخص نیست.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mekw2