یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 13:59
کد خبر: 8567

حداقل حقوق کارگران در سال 99 + جدول

​با تعیین حداقل دستمزد در ساعات پایانی دیشب، میزان دریافتی کارگران بدون فرزند و دارای فرزند اعلام شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  با تعیین حداقل دستمزد در ساعات پایانی دیشب، میزان دریافتی کارگران بدون فرزند و دارای فرزند اعلام شد.

 

 


فوری//*‌ جهت ثبت نام فوری یارانه معشیتی دولت اینجا کلیک کنید...


 

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به تعیین حداقل دستمزد سی روزه کارگران به مبلغ یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۲۷ تومان، در کنار مشخص شدن کمک هزینه مصرفی خانوار به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و حق مسکن دویست هزار تومانی، دریافتی کارگران بدون فرزند در ماه سی روزه ۲ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۴۲۷ تومان خواهد بود. در عین حال مزد روزانه نیز امسال به مبلغی برابر با ۶۱ هزار و ۱۸۰ تومان و ۹ ریال تعیین شده است به این ترتیب دریافتی کارگران بدون فرزند برای ماه‌های ۳۱ روزه به ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۰۷ تومان می رسد.

 


فوری//*‌ جهت دیدن تصاویر +۱۸ به دختر تجاوز شده اینجا کلیک کنی


 

 

11113198_833

 

حق اولاد برای یک فرزند برابر با ۱۸۳ هزار و ۵۴۲ تومان و ۷ ریال تعیین شده است. حق اولاد دو فرزند نیز به ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۸۵۴ تومان می رسد. بر این اساس دریافتی کارگران دارای یک فرزند برای ماه سی روزه حداقل ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۹۵۹ تومان و دریافتی کارگران دارای دو فرزند برای ماه سی روزه برابر با ۲ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۶۱۲ تومان و ۴ ریال است. جدول زیر دربردارنده جزییات مقایسه دستمزد در سال ۹۸ و ۹۹ و جزییات ردیافتی کارگران بدون فرزند، دارای یک فرزند و دارای دو فرزند است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v8rb2