پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/02 03:02
کد خبر: 7092

مدارس شنبه 3 اسفند تعطیل شدند + جزئیات

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس درگیر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشند و شمارش آرا تا روز شنبه به طول می انجامد احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 3 اسفند بسیار زیاد می باشد.

رصد ورزشی نوشت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس درگیر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشند و شمارش آرا تا روز شنبه به طول می انجامد احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 3 اسفند بسیار زیاد می باشد.

 
 

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس درگیر برگزاری انتخابات  مجلس شورای اسلامی  می باشند و شمارش آرا تا روز شنبه به طول می انجامد احتمال  تعطیلی مدارس  در روز شنبه 3 اسفند بسیار زیاد می باشد.

 

در صورتی که مدارس هر شهری تعطیل بشود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

تکمیلی1//

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس و فرهنگیان در سطح  شهر مشهد  درگیر برگزاری  انتخابات  مجلس  شورای اسلامی  و میان دوره  مجلس خبرگان  هستند .

شمارش آرا و اتمام کار شعب اخذ رای تا روز شنبه به طول می‌انجامد، بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی  شورای آموزش و پرورش  شهرستان مشهد، کلیه مدارس نواحی هفتگانه  مشهد  و منطقه تبادکان روز شنبه سوم اسفند ماه ۹۸ تعطیل خواهند بود.

 

 

تکمیلی2//

محسن حاجی‌میرزایی،  وزیر آموزش و پرورش  گفت:  مدارس قم  در روز شنبه تعطیل است و متناسب با تشخیص  وزارت بهداشت  و ضرورت، کار را استمرار می‌دهیم.

اگر لازم باشد محدودیت یا تعطیلی داشته باشیم آن را می‌پذیریم حتی اگر نیاز باشد تجهیزاتی را برای ضدعفونی در مدارس قرار می دهیم.

 

 

 

در دست تکمیل...


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w5j53