شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 22:38
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 31693

چگونه تور جام جهانی قطر 2022 بخریم؟

همان طور که می‌دانید امسال مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر برگزار می‌شود و بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی مایل‌اند با خرید تور جام جهانی قطر به این کشور سفر کرده و فوتبال تیم ملی کشورمان را از نزدیک ببینند.

به همین دلیل این پرسش برای بسیاری از علاقمندان به وجود آمده است که آیا واقعا می‌توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گرفت؟ و دیگر آن که شرایط اخذ ویزای قطر برای ایرانیان چگونه امکان پذیر است. ما در این مطلب به این پرسش‌ها پاسخ داده و مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با کمک آن‌ها به راحتی در تور جام جهانی قطر شرکت نمایید.

 

درباره جام جهانی در قطر

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی فوتبال است که این بار میزبانی آن بر عهده کشور قطر است و از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ برابر با ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱برگزار می‌شود. نکته جالب توجه این است که اولین باری است که یک کشور عربی از خاورمیانه، عهده‌دار میزبانی چنین مسابقات مهم و هیجان انگیزی شده است.

بنابراین بسیاری از افرادی که علاقمند به فوتبال و تماشای این مسابقات از نزدیک هستند مایل‌اند در تور جام جهانی قطر ثبت نام نموده و به این کشور سفر کنند؛ اما ممکن است سوالاتی در خصوص شرکت در تور جام جهانی قطر داشته باشند، یعنی بخواهند بدانند قیمت بلیط جام جهانی قطر چقدر است و به چه مدارکی برای این امر نیاز است؟ چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.

 

مدارک لازم برای سفر به قطر برای تماشای مسابقات جام جهانی

تمامی کسانی که مایل‌اند برای شرکت در تور جام جهانی قطر به این کشور سفر نمایند، چنانچه محل اقامت رسمی و ثبت شده داشته باشند دیگر نیازی به گرفتن ویزا ندارند و حیاکارتHAYYA card  نقش ویزا را برای آن‌ها ایفا خواهد کرد؛ به طوری که می‌توانید با استفاده از این کارت به سرویس‌ها و خدمات حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.

از دیگر مدارکی که برای این امر مورد نیاز است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اسکن گذرنامه با ۶ماه اعتبار

• داشتن بلیط مسابقات

• کارت واکسن مورد تایید وزارت بهداشت جهانی (سینوفارم، آسترازنکا، فایزر یا اسپوتنیک)

• ارائه تست pcr منفی ۴۸ساعت قبل از ورود به دوحه جهت افراد بالای ۶ سال یا ارائه تست آنتی ژن سریع (RAT) ۲۴ساعت قبل از ورود به دوحه

• HAYYA card

defd4883-380d-4846-b27d-4395e9050bc8

شرایط اخذ ویزای قطر برای ایرانیان

همان طور که پیشتر اشاره کردیم جام جهانی فوتبال از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در قطر برگزار می‌شود و خیلی‌ها به دنبال این هستند که برای شرکت در تور جام جهانی قطر اقدام به اخذ ویزای این کشور نمایند.

در حال حاضر کشور قطر برای خارجی‌ها چند نوع ویزا در نظر گرفته است که البته برای شرکت در تور جام جهانی قطر نیاز است که ویزای توریستی این کشور اخذ شود. پیشتر به مدارکی که لازم است برای این منظور ارائه گردد اشاره کردیم. در ادامه به مراحل اخذ ویزا برای تور جام جهانی قطر اشاره خواهیم کرد.

شرایط اخذ ویزای قطر برای ایرانیان به این صورت است که لازم است با همراه داشتن پاسپورت و چک ضمانت برگشت و هزینه ویزا به آژانس‌ها و یا سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید.

غیر از روش یاد شده آیا واقعا می توان تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گرفت؟ بله روش دیگری با عنوان دریافت ویزای فرودگاهی نیز وجود دارد که با ارائه بلیط رفت‌ و برگشت هواپیما، رسید رزرو هتل و به همراه داشتن 30 دلار در فرودگاه قطر این ویزا صادر شده و به مسافر داده می‌شود.

 

بد نیست اکنون که درباره تور جام جهانی قطر صحبت به میان آمد به این موضوع نیز اشاره کنیم که تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی فوتبال است که با سه تیم انگلیس، ولز و امریکا باید به مسابقه پردازد.

5e712436-82ed-48e2-87c1-c352622cab37

برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰/ انگلیس - ایران، ورزشگاه بین‌المللی خلیفه الریان

۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰/ ولز - ایران، ورزشگاه احمد بن علی

۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران - آمریکا، ورزشگاه الثمامه

 

جمع بندی

چنانچه مایلید در تور جام جهانی قطر شرکت کنید بهتر است دریافت ویزا و همچنین خرید بلیط رفت و برگشت و همچنین بلیت حضور در مسابقات جام جهانی را از سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تهیه نمایید. خدمات آنلاین این دسته از سایت‌ها مانند سایت فلای تودی به مشتریان کمک خواهد کرد، تا بدون دغدغه و در کمترین زمان اقدام به جستجوی خدمات گردشگری مناسب نمایند. آژانس‌های مسافرتی در حال حاضر از شیوه‌های سنتی رزرواسیون استفاده می‌کنند. اما چنانچه سری به سایت فلای تودی بزنید، خواهید دید که خدمات متنوعی در آن‌ها در نظر گرفته شده است که با کلیک بر روی هر یک از این خدمات می‌توانید وارد صفحه مربوطه شده و با چند کلیک و به راحتی بلیط سفر خود را تهیه نمایید. از جمله خدمات سایت فلای تودی می‌توان به تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه و ... اشاره کرد. بنابراین اگر قصد شرکت در تور جام جهانی قطر را دارید این سایت می‌تواند خواسته شما را برای یک خرید خوب و عالی فراهم نماید.

در سایت‌هایی همچون فلای تودی با نشان دادن مسیرهای هوایی به مشتریان امکان انتخاب درست فراهم شده است. همچنین می‌توانید پرواز خود را با بهترین قیمت رزرو نمایید. یکی از مزایای خرید از این سایت آن است که امکان رزرو آنلاین قطارهای خارجی هم مهیا شده است که باعث می‌شود تا شما دیگر نگران پرداخت هزینه‌های حمل و نقل در کشورهای خارجی نباشید. در واقع فلای تودی با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، سفری مطمئن و آسان  برایتان رقم خواهد خورد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xox7b