شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 23:31
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 31036

داستانِ پرفراز و نشیبِ گرنت کاردون در مسیرِ کارآفرینی

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و یا شروع کارآفرینی برای این که خطا و شکست‌های کمتری را در مسیر راه شغلی خود تجربه کنید، لازم است در ابتدا اطلاعات لازم را مانند مسیر شغلی افراد موفق در زمینه کسب‌وکار و کارآفرینی مانند گرنت کاردون کسب کنید.

  اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه می‌شود حتماً سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب‌وکار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی با این کار بالا ببرید.

در این محتوا از دانشگاه کسب‌وکار قرار است درباره مسیر کارآفرینی گرنت کاردون و این که چطور گرنت توانست در مسیر شغلی خود به موفقیت برسد، صحبت شود تا بتوانید از مسیر شغلی گرنت الهام بگیرید و در مسیر شغلی خود استفاده کنید.

فعالیت‌های گرنت کاردون

گرنت کاردون ۶۳ساله نویسنده آمریکایی، مربی فروش، سرمایه‌گذار املاک، کارآفرین و سخنران انگیزشی است که به عنوان موفق‌ترین کارآفرین قرن 21 شناخته می‌شود و در حال حاضر گرنت بنیان‌گذار و صاحب سه شرکت چند میلیون دلاری است.  برای این که بتوانید گرنت کاردون را بهتر بشناسید درباره فعالیت‌های او بدانید دانشگاه کسب‌وکار برای شما در ادامه درباره زندگینامه گردنت کاردون صحبت کرده است.

زندگینامه گرنت کاردون

گرنت کاردون در بیست و یکم مارس سال ۱۹۵۸ در ایالات متحده آمریکا در یک خانواده 5 نفره متولد شد. گرنت پس از اتمام تحصیل خود در دبیرستان، در رشته حسابداری در دانشگاه برای گرفتن مدرک لیسانس مشغول به تحصیل شد. سپس پس از اتمام تحصیل خود و گرفتن مدرک لیسانس حسابداری برای کارآموزی به شیکاگو رفت و در یک شرکت به عنوان کارآموز مشغول به کار می‌شود. گرنت برای رسیدن به هدف خود پا به شهرهای زیادی گذاشت و در این شهرها مشغول به کار شد.

گرنت کاردون پس از کار کردن در شهرهایی مانند میامی و هیوستون توانست در شهر کالیفرنیا دفتری برای خود دایر کند. گرنت در سال ۲۰۰۴ با یک بازیگر اسپانیایی به اسم النا ازدواج کرد و اکنون آن‌ها دو دختر به نام‌های اسکارلت و سابرینا دارند. گرنت پس از فارغ‌التحصیلی در رشته حسابداری، خود را درگیر فعالیت در زمینه حسابداری نکرد و زمینه شغلی خود را به فروش خودرو تغییر داد و پس از گذشت مدتی توانست مدیرعامل شرکت Freedom Motorsports Group شود.

گرنت در سال 2010 با یک شرکت رسانه‌ای به نام Atlas Media Corp همکاری کرد و با همکاری با شرکت اطلس مدیا توانست یک سریال واقعیت مجازی به نام Turnaround King با موضوع آموزشی درباره پیشرفت و موفقیت در کسب‌وکار تولید کند. پس از فعالیت و موفقیت‌های متعدد گرنت کاردون در مسیرهای شغلی که داشت، نام گرنت در سال 2016 توسط شرکت RichTopia در فهرست 500 مدیر تأثیرگذار قرار گرفت.

و در حال حاضر گرنت کاردون به دلیل موفقیت‌های زیادی که در مسیر شغلی خود کسب کرده، توانسته سمینارها و دوره‌های آموزشی زیادی را در زمینه کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار برگزار کند و همچنین کتاب‌های زیادی مانند کتاب قانون 10 برابر، بفروش یا فروخته شو، اگر اول نباشی آخر می‌شوی و کتاب‌های دیگر در را در این زمینه‌ها منتشر کند.  پس از صحبت درباره زندگینامه و فعالیت‌های گرنت کاردون قرار است به مواردی که گرنت در سمینارها، سخنرانی‌ها و کتاب‌های خود درباره آن‌ها صحبت کرده و آن‌ها را دلایل موفقیت خود دانسته است در دانشگاه کسب‌وکار پرداخته شود.

دلایل موفقیت گرنت

همان‌طور که گفته شد در اینجا قرار است به برخی از مواردی که گرنت کاردون آن‌ها را دلایل پیشرفت خود معرفی کرده است، پرداخته شود. درصورتی‌که می‌خواهید درباره گرنت اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌شود سمینارها و سخنرانی‌های گرنت را پس از مطالعه این مقاله مشاهده کنید و تعدادی از کتاب‌های او را مطالعه کنید.

اهداف و تلاش خودتان را 10 برابر کنید

منظور گرنت کاردون از این جمله این است که برای این که بتوانید نتیجه بهتری از فعالیت‌های خود در مسیر شغلی خودتان بگیرید، باید هدفی که دارید را ده برابر کنید تا در نتیجه تلاش شما هم برای رسیدن به هدف ده برابر، ده برابر شود و کارهای بیشتری برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. ده برابر کردن اهداف و تلاش باعث می‌شود تا شما زودتر بتوانید به موفقیت‌هایی که در مسیر شغلی کسب‌وکارتان خود می‌خواستید برسید و همین‌طور موفقیت‌های کسب‌وکارتان را چندبرابر کنید.

بچه ننه نباشید

یکی از صحبت‌هایی که گرنت کاردون بیشتر درباره آن صحبت می‌کند این است که می‌گوید بچه ننه نباشید و همیشه و در همه‌جا مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و گردن دیگران نیندازید. این کار باعث می‌شود تا شما سعی کنید به فکر راه چاره‌ای برای مشکلات و موانعی که بر سر راه مسیر شغلی شما قرار دارد، باشید.

در کار خودتان، شماره یک باشید

گرنت کاردون می‌گوید بزرگ‌ترین مشکل مردم این است که می‌خواهند در جایگاه متوسط باشند و یا به جایگاه متوسط بودن در مسیر شغلی کسب‌وکار خود راضی می‌شوند، این کار باعث می‌شود تا شما دیرتر به موفقیت‌هایی که می‌خواهید برسید و همیشه در همان جایگاه متوسط بمانید. ماندن در جایگاه متوسط باعث می‌شود تا با ایجاد مشکل کوچکی بر سر راه کسب‌وکارتان، کسب‌وکار شما در معرض شکست قرار بگیرد. به همین دلیل گرنت توصیه می‌کند برای رسیدن به موفقیت همیشه سعی کنید به جایگاه متوسط راضی نشوید و برای جایگاه بالاتر تلاش کنید.

جمع‌بندی

مطالعه کردن در زمینه کسب‌وکار، کارآفرینی و افرادی که در این زمینه‌ها موفق شده‌اند؛ مانند گرنت کاردون که موفق‌ترین کارآفرین قرن 21 است می‌تواند کمک زیادی به مسیر شغلی شما بکند و مسیر شغلی شما به سمت موفقیت‌های بزرگ‌تر ببرد. اگر تصمیم دارد مطالعه بیشتری در زمینه کسب‌وکار داشته باشید و درباره افراد موفق در کسب‌وکارهای مختلف و دلایل موفقیت آن‌ها مطالعه کنید، می‌توانید از دانشگاه کسب‌وکار که به آدرس https://businessuni.net/ است استفاده کنید.

دانشگاه کسب‌وکار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی و کسب‌وکار را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل می‌تواند برای افرادی که به دنبال مطالعه در زمینه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی هستند بسیار مناسب و کاربردی باشد.

Businessuni.net  | کارآفرینی و استارتاپ

* مطللب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسولیتی بابت آن ندارد .......


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwovr