پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/08 21:29
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 24145

خرید اینورتر یاسکاوا

بدون شک تمام افرادی که در زمینه اتوماسیون صنعتی و دنیای برق فعالیت دارند به خوبی به این موضوع واقفند که اینورتر یا همان درایو یکی از تجهیزات جدانشدنی از صنعت است. اما یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید یک اینورتر، انتخاب صحیح برند اینورتر است.گرچه موارد متعددی همچون قیمت، کیفیت، طول عمر، توان و... در انتخاب اینورتر اثر گذار هستند اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از برترین برندهای اینورتر در ایران و جهان آشنا کنیم.

بدون شک تمام افرادی که در زمینه اتوماسیون صنعتی و دنیای برق فعالیت دارند به خوبی به این موضوع واقفند که اینورتر یا همان درایو یکی از تجهیزات جدانشدنی از صنعت است. اما یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید یک اینورتر، انتخاب صحیح برند اینورتر است.گرچه موارد متعددی همچون قیمت، کیفیت، طول عمر، توان و... در انتخاب اینورتر اثر گذار هستند اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از برترین برندهای اینورتر در ایران و جهان آشنا کنیم.

بهترین برند اینورتر چیست؟

از گذشته تا کنون هر گاه نام محصولات ژاپنی برده شود تمام افراد به یاد کیفیت و طول عمر بالای آن تجهیزات می افتند. یکی از برترین برندهای ژاپنی تولید کننده اینورتر در جهان اینورتر یاسکاوا می باشد که به علت برخورداری از کیفیت  بالا و همچنین قیمت مناسب در مقایسه با برندها برتر و قدرتمند در کشور ما از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

چند دلیل وجود دارد که درایو یاسکاوا را جز برترین برند های اینورتر می دانیم. اولین مورد آن است که یاسکاوا تاکید دارد تا 10 سال تجهیزات آن ها نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد که این ویژگی در مقایسه با اینورتر های چینی و تایوانی نقطه قوت بسیار بالایی برای درایوهای یاسکاوا می باشد. از سوی دیگر در مقایسه با برندهای اروپایی مانند بی اند آر از قیمت بسیار مطلوبی نیز برخوردارند پس دو فاکتور بسیار مهم که هر خریداری به آنها توجه دارد را می توانید در این درایوها ملاحظه نمایید.

نمایندگی یاسکاوا در ایران

شرکت ها و فروشگاه های بسیاری در ایران اقدام به فروش اینورترهای یاسکاوا می کنند که بعضا عنوان می کنند که نمایندگی رسمی اینورتر های یاسکاوا هستند اما در عوض اجناس غیر اصلی یاسکاوا را به مشتریان خود ارائه می کنند. شرکت نیرونوین قم یک شرکت اتوماسیون صنعتی است که بیش از 20 سال فعالیت در این زمینه دارد و اجناس خود را با تضمین اصالت کالا ارسال می کند. نیرونوین نمایندگی یاسکاوا در ایران می باشد که تجهیزات ارائه شده خود را با گارانتی بدون قید و شرط به همراه 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند.

 

خرید اینورتر یاسکاوا V1000

اینورتر یاسکاوا V1000 جز محبوب ترین و پر استفاده ترین سری درایوهای  Yaskawaمی باشد. علت محبوبیت درایو های V1000 آن است که علاوه بر بهره مندی از قابلیت های کلی یاسکاوا مانند طول عمر بالا و قیمت مناسب، همه منظوره نیز می باشد. بدان معنا که شما می توانید اینورتر V1000 یاسکاوا را تمام مصارف عمومی مانند، نوار نقاله، کمپرسو، جرثقیل، فن، پمپ و ... بکار ببرید. نکته قابل توجه این است که این درایو در مصارف حلقه باز (Open loop) کاربرد دارد.

فروش اینورتر A1000 یاسکاوا

اینورتر A1000 نیز همانند سری V1000 می باشد وتمام قابلیت ها و ویژگی های سری V1000  را به ارث می برد اما با این تفاوت که از قابلیت حلقه بسته (Closed-loop) نیز پشتیبانی می کند.قابلیت حلقه بسته یک ویژگی است که شما در مصارفی که نیاز به وجود یک انکودر دارید می توانید از آن بهره ببرید، پس تنها در صورتی که نیاز به نصب انکودر دارید می توانید از سری A1000 استفاده نمایید.

اینورتر آسانسور یاسکاوا

یکی از بیشترین مصارف اینورتر در صنعت آسانسور است. اینورتر آسانسور یاسکاوا با نام L1000a شناخته می شود. استفاده از این درایو را می توان برای هر ساختمانی ضروری دانست زیرا ایمنی افراد داخل کابین آسانسور را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از سوی دیگر مصرف انرژی نیز برای تمام افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.درایو L1000a می تواند تا حد چشم گیری مصرف انرژی را کاهش دهد. نکته مهم دیگر استارت و استپ های نرم این درایو است. به گونه ای که افراد داخل آسانسور متوجه کمترین ضربه و یا تنش داخل کابین نخواهند شد. دیگر موردی که می تواند اینورتر L1000 را به نسبت نمونه های مشابه متمایز کند این است که همانند تمام محصولات این شرکت تا 10 سال بی وقفه کار خواهد کرد و به هیچ عنوان شما درگیر تعمیرات متعدد و یا خرابی آسانسور نخواهید بود.

درایو نساجی

اینورتر T1000 مخصوص کاربرد نساجی و الیافت است که یاسکاوا ظرافت بالایی در عملکرد آن لحاظ کرده که می تواند از پارگی نخ جلوگیری کند. همچنین در ایران بیشتر کارخانجات نساجی از درایو T1000 بر روی دستگاه خود استفاده می کنند که همین امر می تواند خاطر شما را از کیفیت بالای این درایو آسوده سازد.

e8878056-2089-400b-99c1-49faa16b1ff2

سایر سری های یاسکاوا

مواردی که ذکر شد جز دسته های پر مصرف یاسکاوا بودند اما تمام آنها نیستند. یکی از اینورتر های سری جدید یاسکاوا، درایو GA500 است که شاید بتوانیم این سری را نسل جایگزین V1000 بدانیم. زیرا علاوه بر دارا بودن قابلیت های V1000 از یک سری ویژگی و عملکرد بیشتر نیز برخوردار است. سری جدید دیگر، سری GA700 است که این سری را نیز می توانیم جایگزین A1000 در نظر بگیریم. بارزترین مشخصه در این دو سری GA500 و GA700 طراحی فشرده آنهاست که به راحتی در تابلو قرار می گیرد.

تعمیر اینورتر

یکی دیگر از خدماتی که در شرکت نیرونوین ارائه می گردد تعمیر تجهیزات صنعتی است. نکته مهم این است که اگر شما اینورتر یاسکاوا خود را از این شرکت تهیه کرده باشید و دچار مشکل شود، تا زمانی که گارانتی شما اعتبار داشته باشد تعمیرات و تجهیزات کاملا رایگان می باشد و در صورت اتمام گارانتی جهت تعمیر تنها هزینه قطعات تعویضی دریافت می گردد و به هیچ عنوان هزینه ای بابت تعمیر از شما در یافت نخواهد شد.

راه انداز اینورتر 

یکی از مواردی که ممکن است با آن مواجه شوید راه اندازی اینورتر است که اگر خرید خود را از نیرونوین انجام دهید راه اندازی و پشتیبانی کاملا رایگان است.همچنین علاوه بر برخورداری از گارانتی یک ساله برای تعمیرات تا 5 سال از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند خواهید بود.

خرید اینورتر یاسکاوا

چنانچه قصد خرید اینورتر یاسکاوا را دارید اما اطمینان ندارید که از کجا باید خرید کنید، شرکت نیرونوین پیش از خرید هر محصولی اطلاعات و مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهد. حتی اگر خرید خود را از این شرکت نیز انجام ندهید همچنان می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا بتوانید بهترین مدل و نوع دستگاه را تهیه کنید و همچنین از خرید تجهیز فیک جلوگیری نمایید.

جهت خرید درایو یاسکاوا با شماره 02536125 در تماس باشید.

تعمیرات اینورتر

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در شرکت نیرونوین تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله اینورتر، سرو سیستم، اچ ام آی (مانیتورهای صنعتی)، پی ال سی و... می باشد. نکته قابل توجه این است که تجهیزات تعمیری در نیرونوین تا یکسال گارانتی می شوند به این معنی که اگر در طول این یکسال همان قطعه معیوبی دچار مشکل شود شرکت تجهیز را به صورت کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد نمود.

مقاومت ترمز

یکی از تجهیزاتی که در کنار اینورتر ملزم به استفاده از آن هستید مقاومت ترمز است که وظیفه اصلی آن به نوعی محافظت از اینورتر است. هنگامی که اینورتر شروع به فعالیت می کند انرژی زیادی را تولید می کند اما در هنگام توقف انرژی برگشتی اگر به درایو برگردد بدون چون چرا منجر به سوختن بخش های اصلی آن خواهد شد اما اگر مقاومت ترمز به درایو متصل باشد انرژی بازگشتی وارد مقاومت ترمز می شود و به صورت انرژی گرمایی از آن خارج می شود. البته هر نوع مقاومت ترمزی نیز تضمین کننده سلامت درایو شما نخواهد بود زیرا ضروری است که میزان خطای آن بسیار پایین باشد و تقریبا نزدیک به صفر باشد از همین رو شرکت نیرونوین به صورت تخصصی بر روی تولید انواع مقاومت ترمز های با کیفیت تمرکز دارد.

انواع مقاومت ترمز نیرونوین

مقاومت ترمز آلومینیومی

سرامیکی

مقاومت جرثقیل

مقاومت ترمز آسانسور

بریک پله برقی و...

جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان در زمینه مقاومت ترمز نیز با شماره 02536125 ارتباط حاصل فرمایید.

80089ecc-a55d-4f32-8dc0-4f3f4d11784e

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد . 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqwdq