چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/07 21:15
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 24043

پشتیبانی حضانت بایننس از شیبا اینو

تابه‌حال فکر کرده‌اید در دنیای گسترده سرمایه‌گذاری دیجیتال چگونه امنیت ارزها تأمین می‌شود و نگهبانان ارزها چه کسانی هستند؟ درحالی‌که مؤسسات مالی سنتی طبق قانون موظف هستند به‌عنوان نگهبان عمل کنند، ارزهای رمز پایه به افراد این امکان را می‌دهند که به‌عنوان بانک خود عمل کنند و از ریسک حضور شخص ثالث خودداری کنند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید در دنیای گسترده سرمایه‌گذاری دیجیتال چگونه امنیت ارزها تأمین می‌شود و نگهبانان ارزها چه کسانی هستند؟ درحالی‌که مؤسسات مالی سنتی طبق قانون موظف هستند به‌عنوان نگهبان عمل کنند، ارزهای رمز پایه به افراد این امکان را می‌دهند که به‌عنوان بانک خود عمل کنند و از ریسک حضور شخص ثالث خودداری کنند.

 از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران نهادی، به دلیل شیوع جرم و جنایت در تجارت ارزهای دیجیتال، اغلب از خدمات نگهداری شخص ثالث برای حفظ ثروت خود به‌جای کنترل دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. بایننس سرویس پشتیبانی خود را در دسامبر 2021 به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات نگهداری راه‌اندازی کرد. Binance Custody یک سرویس نگهبانی مستقل، ایمن، تحت نظارت و بیمه شده برای حفاظت از دارایی‌های مجازی است. پشتیبانی حضانت بایننس از شیبا اینو باعث حفاظت از این دارایی دیجیتال شده که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

منظور از پشتیبانی حضانت بایننس از شیبا اینو؟

به‌طورکلی، حضانت به معنای نگهداری دارایی‌ها از طرف مشتری است. معمولاً این کار توسط یک سازمان یا مؤسسه انجام می‌شود. این امر برای مشتری مفید است زیرا خطر سرقت یا ازدست‌دادن را به حداقل می‌رساند. اما آنها مانند بانک‌ها نیستند زیرا نمی‌توانند از این دارایی‌ها برای اهداف خود استفاده کنند؛ بنابراین، برای حفظ این دارایی‌ها، این مؤسسات هزینه‌ای دریافت می‌کنند. در دنیای رمزنگاری، حضانت زمانی ایجاد می‌شود که شخص ثالثی کلیدهای خصوصی وجوه کاربر را در اختیار دارد. سپس، این حضانت به کسی منتقل می‌شود که می‌تواند سکه‌های کاربر را ارسال و دریافت کند. اکثر صرافی‌ها از رویکرد نگهداری استفاده می‌کنند زیرا به آنها این امکان را می‌دهد تا عملکرد بهتری ارائه دهند و تجربه خوبی در این زمینه داشته باشند.

Binance Custody یکی از این موارد است که به مشتریان سازمانی امکان ذخیره امن ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این پلتفرم از فناوری، امنیت و فرایندهای پیشرو در فضای نگهداری رمزارز استفاده می‌کند. همچنین دارای تخصص لازم برای اجرای یک سرویس نگهداری کاملاً سازگار است. علاوه بر این، زیرساخت پیچیده‌ای دارد که به‌عنوان پایه پلت فرم آن عمل می‌کند.

Binance Custody اعلام کرد که از Shiba Inu (SHIB) و چهار سکه دیگر حمایت می‌کند. بایننس کاستودی با حمایت بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزنگاری در جهان از نظر حجم معاملات روزانه، به ارائه راه‌حل نگهبانی برتر برای صندوق خدمات، دفتر خانواده، خزانه شرکت، توکن‌های پروژه یا هر نیاز سازمانی دیگر اختصاص دارد. به‌عبارت‌دیگر، برای سرمایه‌گذاران نهادی باز است.

0824384b-f9b8-426b-a3bd-804fc8647b8a

چرا بایننس از حضانت شیبا اینو پشتیبانی می کند؟

مؤسسات بزرگ در سال 2021 مقدار قابل‌توجهی سرمایه را وارد ارزهای دیجیتال کردند و به دلیل گسترش جرم و جنایت در صنعت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران نهادی معمولاً به‌جای کنترل دارایی‌ها، به خدمات نگهداری شخص ثالث برای محافظت از ثروت خود نیاز دارند. بایننس در اواسط دسامبر در بحبوحه تقاضای روبه‌رشد برای چنین محصولاتی، سرویس مراقبت نهادی خود، یعنی Binance Custody را راه‌اندازی کرد. پس از اینکه Binance Custody افزودن جدید را اعلام کرد، قیمت سکه Shiba Inu در مدت کوتاهی پس از اعلام حدود 7 درصد افزایش یافت.

بااین‌وجود تحلیلگران نسبت به افزایش قیمت شیبا اینو خوش‌بین هستند. با ورود شیبا اینو به فهرست Binance Custody، SHIB کشش لازم را برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ‌تر به دست می‌آورد، که برای سوق دادن میم کوین به سمت پذیرش بیشتر مفید است. ازاین‌رو، انتظار می‌رود که بسیاری از مؤسسات خود را با سکه‌های شیبا هماهنگ کنند و به بهبود دسترسی این ارز کمک کنند. تحلیلگران همچنین خاطرنشان کردند که SHIB از طریق افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی بین روسیه و غرب و همچنین نگرانی‌های تورم به‌خوبی دوام آورده است. با مراجعه به مقاله نحوه خرید ارز دیجیتال از بایننس می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 آیا اکنون زمان خوبی برای خرید سکه شیبا اینو است؟

خوب، با حمایت تحلیلگران حرفه‌ای، احتمالاً بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال حاضر برای خرید سکه شیبا اینو تحت‌فشار قرار گرفته‌اند تا بتوانند در رالی آینده شرکت کنند. بااین‌حال، مهم است که به یاد داشته باشید که قیمت شیبا به تبلیغات و محبوبیت بستگی دارد، بنابراین، بسیار پرخطر بوده و دارای نوسان است.

همان‌طور که قبلاً متوجه شده‌اید، قیمت SHIB در روزی که Binance Custody اعلامیه خود را منتشر کرد، افزایش یافت، اما پس از آن مسیرهای نزولی را نیز پشت سر گذاشت. پس قبل از شروع سرمایه‌گذاری خود را برای این نوسانات آماده کنید. شما می‌توانید به سایت صرافی تبدیل برای خرید رمز ارز شیبا مراجعه کنید.

49c26ab3-2bba-4ca1-8d5c-f27fbf3ef3f0

روش پشتیبانی حضانت بایننس از شیبا اینو چیست؟

کلیدهای خصوصی مشتری توسط متولیان ارزهای دیجیتال ذخیره می‌شوند، که معمولاً دارایی‌های رمزنگاری را که مدیریت می‌کنند بیمه می‌کنند. در این مسیر Binance Custody  قصد دارد تا پایان سال بررسی مستقل SOC 2 Type 2 خود را تکمیل کند تا امنیت عملیاتی خود را نشان دهد. بایننس کنترل بر پول نقد مشتری را از طریق محاسبات چندجانبه ایمن(MPC) توزیع می‌کند. برای ذخیره سازی ایمن، از راه حل کیف پول تایید شده خود استفاده می‌کند.

شیبا اینو بدون شک یکی از شناخته شده‌ترین سکه‌های میم است. بایننس نیز بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است و اعلام کرده که از حضانت شیبا اینو پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم که با نام Binance High Yield Center شناخته می‌شود، در 17 فوریه معرفی شد.

با توجه به اینکه بسیاری از مؤسسات خود را با شیبا اینو همسو می‌کنند، این احتمال وجود دارد که دسترسی سکه را بهبود بخشد. این به SHIB کمک می‌کند تا کشش لازم را برای جذب سرمایه گذاران نهادی بزرگ‌تر به دست آورد و از این رو، به سوق دادن توکن به سمت پذیرش بیشتر کمک می‌کند. با وجود بسیاری از غول‌های مالی که وارد فضای کریپتو شده‌اند، شیبا اینو می‌تواند یکی از سکه‌هایی باشد که از پیشرفت‌های زیادی کسب می‌کند.

 

کلام آخر

ارزهای رمز پایه به مردم این امکان را می‌دهند که برای جلوگیری از هر گونه ریسک طرف مقابل، به بانک خود تبدیل شوند. با این حال، به دلیل شیوع جرم و جنایت در صنعت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران نهادی معمولاً به جای کنترل دارایی‌های خود، به خدمات نگهبانی شخص ثالث برای محافظت از وجوه خود نیاز دارند. دارایی‌های Binance Custody بیمه شده و در برابر از دست دادن وجوه کاربر محافظت می‌شوند که توسط صرافی مدیریت می‌شود. بایننس به دلیل افزایش تقاضا برای چنین محصولاتی، خدمات نگهداری در سطح سازمانی خود راه اندازی کرد و در این مسیر پشتیبانی حضانت خود از شیبا اینو را اعلام کرد. این امر منجر به بهبود عملکرد این سکه و هدایت کاربران به سرمایه گذاری در این مسیر شده است.

سوالات متداول

Binance Custody چیست؟

Binance Custody یک سرویس نگهبانی مستقل، ایمن، تحت نظارت و بیمه شده برای حفاظت از دارایی‌های مجازی است. Binance Custody توسط Binance UAB، یک نهاد ثبت شده در لیتوانی ارائه می‌شود.

 آیا حضانت بایننس برنامه ریزی شده است؟

بله، بایننس UAB در رجیستری اشخاص حقوقی جمهوری لیتوانی و FIU محلی به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات کیف پول رمزنگاری ثبت شده است که به آن اجازه می‌دهد خدمات نگهداری و معاملاتی برای دارایی‌های مجازی ارائه دهد.

کارمزد Binance Custody چیست؟

Binance Custody هزینه سالانه‌ای را بر اساس دارایی‌های تحت امانت دریافت می‌کند. هزینه‌های شبکه برای همه برداشت‌ها اعمال می‌شود. همچنین هزینه‌های پردازش برای برداشت‌های خارج از Binance نیز اعمال می‌شود.

 Binance Custody از چه دارایی های مجازی دیگری پشتیبانی می کند؟

Binance Custody در حال حاضر از BTC، ETH، BNB، LTC، BCH، XRP و تعداد زیادی توکن ERC-20 و BEP-20، از جمله استیبل کوین‌های برتر و توکن‌های DeFi پشتیبانی می‌کند.

* مطلب فوق رپرتاژآگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5oop