یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/13 04:55
یارانه یک میلیون تومانی
کد خبر: 19623

نوبت سوم یارانه یک میلیون تومانی به حساب مردم واریز شد | یارانه یک میلیون تومانی به چه کسانی پرداخت شد؟

نوبت سوم یارانه یک میلیون تومانی به حساب مردم امروز واریز شد .

یارانه یک میلیون تومانی به مناسبت 22 بهمن قرار بود واریز شود عده ای این موضوع را تکذیب کردند . یارانه یک میلیون تومانی برای برخی واریز نشده است .یارانه یک میلیون تومانی به حساب برخی هنوز واریز نشده و مردم پیگیر این موضوع بودند .جزئیات کامل از پرداخت یارانه یک میلیون تومانی را در این صفحه بخوانید .

یارانه یک میلیون تومانی

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر شامل حال همه افراد نمی‌شود و فقط قرار است به حساب ۷۰ هزار هنرمندی واریز شود که عضو صندوق اعتباری هنر هستند. به عبارتی یارانه عید فطر شامل عامه مردم نمی‌شود و فقط برای افرادی واریز می‌شود که عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر هم امروز از واریز یارانه یک میلیون تومانی خبر داد و گفت: امروز سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در ماه رمضان به حساب هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

به گفته سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.

بر این اساس، مشمولان یارانه یک میلیون تومانی عید فطر ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر هستند. مبلغ دقیق این یارانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

واریز یارانه یک میلیون تومانی صندوق هنر در حالی است که برخی گمان کرده بودند دولت قرار است یارانه جدیدی با عنوان یارانه یک میلیون تومانی عید فطر را به حساب مردم واریز کند.

بسیاری از افراد منتظر واریز یارانه یک میلیون تومانی عید فطر رئیسی بودند. اما حالا مشخص شده که یارانه یک میلیونی شامل حال اعضای صندوق هنر میشود و نه عامه مردم. پیش از این هم اعلام شد که دولت قرار نیست یارانه جدیدی به مناسبت عید فطر واریز کند.

یارانه یک میلیون تومانی

در ماه رمضان مردم سه یارانه دریافت کردند؛ یکی یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی و دیگری یارانه معیشتی که به روال هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه دیگری که در ماه رمضان به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شد یارانه ۱۵۰ هزار تومانی ماه رمضان بود که به حساب ۱۱ میلیون نفر واریز شد.

اما هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت کار به تجارت‌نیوز خبر دادند که یارانه مناسبتی جدیدی پرداخت نمی‌شود و واریز یارانه عید فطر و یارانه یک میلیون تومانی رئیسی، شایعه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9m9a