یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/12 08:51
یارانه یک میلیون تومانی
کد خبر: 19607

واریز نوبت سوم یارانه یک میلیون تومانی به حساب مردم | یارانه یک میلیون تومانی کی واریز می شود

جزئیات دریافت یارانه یک میلیون تومانی را بخوانید .

یارانه یک میلیون تومانی برای برخی واریز نشده است . یارانه یک میلیون تومانی به مناسبت 22 بهمن قرار بود واریز شود عده ای این موضوع را تکذیب کردند . یارانه یک میلیون تومانی به حساب برخی هنوز واریز نشده و مردم پیگیر این موضوع بودند .جزئیات کامل از پرداخت یارانه یک میلیون تومانی را در این صفحه بخوانید .

 

یارانه یک میلیون تومانی

سید مجید پوراحمدی (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.

به گفته مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با توجه به مهلت یک ماهه صندوق برای متقاضیان جدید و اعضایی که دارای نقص مدارک بودند سومین مرحله اعطای بسته حمایتی با تأخیر چندروزه نسبت به برنامه اعلامی قبلی پرداخت شد. همچنین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندانی که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام یا تکمیل مستندات در سایت صندوق و هنرکارت اقدام نموده و تأیید شده‌اند، هدیه شب عید نیز به همراه هدیه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حساب هنرکارت آن‌ها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام قابل تقدیر دولت سیزدهم در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر گفت: با استمرار بحران شیوع ویروس کرونا در سال ۱۴۰۰ و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در سراسر کشور با پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو تشکیل دولت سیزدهم، ارائه و پرداخت بسته‌های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش بلاعوض و تسهیلات تعریف شد که در بخش بلاعوض طی ۳ مرحله به مناسبت شب یلدا، شب عید و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مجموعاً مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب اعضای صندوق واریز شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش دوم بسته حمایتی را تسهیلات بدون بهره در طرح‌های مختلف «یادمان»، «شمیم» و «جوانه» عنوان کرد و گفت: در طرح شمیم و جوانه پرداخت ۳۰ میلیون وام (بدون بهره با کارمزد ۲ درصد) همراه با ۵ میلیون بلاعوض به اعضایی که از مهر ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ۱۴۰۱ ازدواج نمایند یا صاحب فرزند شوند اعطا می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxbep