چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/11 21:22
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 19600

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی

اگر به دنبال خرید فالوور برای پیج اینستاگرامی خود هستید قطعا خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بهترین نوع فالووری است که شما می توانید خریداری کنید. لزوم خرید فالوور واقعی فعال و ایرانی به این دلیل است که روند افزایش فالوور اینستاگرام شما در نظر مخاطبان تان هر چه طبیعی تر جلوه کند.

اگر به دنبال خرید فالوور برای پیج اینستاگرامی خود هستید قطعا خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بهترین نوع فالووری است که شما می توانید خریداری کنید. لزوم خرید فالوور واقعی فعال و ایرانی به این دلیل است که روند افزایش فالوور اینستاگرام  شما در نظر مخاطبان تان هر چه طبیعی تر جلوه کند.

در ادامه با شرح مزایای خرید فالوور فعال ایرانی و بهترین روش خرید آن با ما همراه باشید.

 

مزایای خرید فالوور فعال ایرانی چیست؟

خرید فالوور یکی از بهترین تکنیک های جذب مشتری و اعتبار بخشی به برندهای فعال در اینستاگرام است.

به راحتی می توان با هزینه ای پایان از گیر افتادن در چرخه جذب مخاطب اولیه گریخت.

کسب و کارهای زیادی برای طبیعی تر کردن روند خرید فالوور، از فالوور های ایرانی استفاده می کنند تا کاربران متوجه فیک بودن آنها نشده و اعتبارشان نزد مخاطب حذف شود.

از طرفی، برای کسب و کارهای ایرانی، فالوورهای فارسی بهترین انتخاب است.

خرید فالوور را می توان به روش های متفاوتی انجام داد که به طور خلاصه عبارتند از:

  • ربات ها 
  • برنامه ها (اپلیکیشن های افزایش  فالوور)
  • وب سایت های معتبر

برخی از کسب و کارها برای صرفه جویی در هزینه ها، از روش های نامطمئنی مثل ربات و برنامه برای افزایش فالوورهای خود استفاده می کنند؛ دریغ از این که الگوریتم منتظر یک حرکت یا فعالیت مشکوک در اکانت ها است تا آن را مجازات کند.

با آپدیت های جدیدی که اینستاگرام در شیوه کار و دقت الگوریتم اعمال کرده است، دیگر استفاده از ربات یا برنامه به دلیل ریسک بالای آنها منسوخ شده است.

درثانی، کیفیت فالوورهایی که توسط این دو روش در پیج اضافه می شوند، به قدری پایین است که حتی کاربران واقعی این فضا با یک نگاه می توانند فیک بودن آنها را تشخیص دهند.

نداشتن عکس پروفایل، نام کاربری عجیب از شاخصه های فالوورهای فیک می باشد.

بهترین روش  برای استفاده از خدمات اینستاگرامی، وب سایت های معتبر هستند.

با سرچ عبارت خرید فالوور می توانید با تعداد بالایی از وب سایت های فروش  برخورد کنید که تنها درصد بسیار کمی از آنها معتبر هستند.

با این وجود، وب سایت های معتبری هم هستند که از ربات برای اعمال خدمات خود استفاده می کنند و به همین علت، این گونه وب سایت ها نیز از لیست حذف خواهند شد.

سه نشانه معتبر بودن یک سایت فروش  فالوور واقعی ایرانی عبارتند از:

  • داشتن نماد الکترونیک e-nemad
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری
  • پشتیبانی 24 ساعته از خدمات خریداری شده 

 

یکی از معتبرترین و در عین حال قدیمی ترین وب سایت های فروش  خدمات، فالوجت می باشد که بسته های فالوور واقعی ایرانی نیز در لیست خدمات آن قرار دارد.

کیفیت بسیار بالای این فالورها سبب شده تا هیچ تفاوت ظاهری میان این فالوور های خریداری شده و کاربران فعال در اینستا نباشد.

در ثانی، در آپدیت های جدیدی که اینستاگرام ارائه داده است، امکان مخفی کردن تعداد لایک پست ها وجود دارد؛ پس از هیچ طریقی نمی توان فیک بودن آنها را تشخیص داد.

نکته مهم:هیچ وب سایتی نمی تواند ادعا کند که فالوورهایی که به پیج از طریق آن وب سایت اضافه می شوند، توانایی تغییر نرخ تعامل پیج را نیز دارند؛ چرا که این اکانت ها توسط هیچ شخص حقیقی اداره نخواهند شد.

منظور از فروش  فالوور واقعی، شباهت زیاد این فالوورها به فالوورهای فعال است که ریسک شناسایی الگوریتم را به صفر نزدیک می کند.

 

 

افزایش فالوور 100 درصد واقعی و آنی با فالوجت 

وب سایت معتبر فالوجت به عنوان یکی از با تجربه ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات، بسته های متعددی را جهت رفاه حال مشتریان خود طراحی و عرضه کرده است.

یکی از پرفروش ترین بسته های آن، فالوور واقعی ایرانی می باشد.

کیفیت بالای فالوورهای ارائه شده و رعایت تمامی قوانین اینستا و فاصله زمانی الگوریتم سبب شده است تا فالوجت به انتخاب اول هر کاربری برای  پیشرفت در اینستاگرام تبدیل شود.

فالوورهای واقعی ایرانی که توسط این وب سایت ارائه می شوند، از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

1- نام کاربری فارسی و با معنا 

2- حداقل یک پست منتشر شده در اینستاگرام

3- عکس پروفایل 

شما با ثبت سفارش در این وب سایت می توانید با بالاترین سرعت ممکن خدمات را پس از واریز دریافت نمایید.

 

سخن پایانی

در این مطلب، مزایای استفاده از فالوور ایرانی و نحوه خرید فالوور اینستاگرام  آن را بیان کردیم .منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45agq9