جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/18 02:43
قیمت طلا و سکه امروز/ قیمت طلا کارکرده
کد خبر: 18207

واکنش بازار طلا و بیت کوین به شیوع امیکرون

در روزی که گذشت بیت کوین و طلا نوسانات اندکی داشتند و بازار تا حدی آرام بوده است.

قیمت طلا و نقره در معاملات چهارشنبه چندان تغییری نکرده است. علاقه خرید در طلا و نقره محدود شده است زیرا ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران به طور قابل توجهی در روزهای معاملاتی گذشته افزایش یافته است.

افزایش بازده اوراق در این هفته نیز برای بازارهای طلا و نقره منفی بوده است. با این حال، علاقه فروش به فلزات به دلیل افزایش شدید قیمت نفت خام کاهش یافته است، که نشان می دهد «طلای سیاه» و رهبر بخش کالاهای خام حداقل در کوتاه مدت به پایین ترین سطح خود رسیده است. هر اونس طلا در ماه فوریه(بهمن) با 0.50 دلار کاهش به 1784.20 دلار رسید و نقره نیز با 0.098 دلار کاهش به 22.43 دلار در هر اونس رسید.

بیت کوین 1

ترس از اومیکرون که در نزدیک به دو هفته گذشته مشاهده شد، به سرعت محو شد زیرا ریسک اشتهای معامله گران و سرمایه گذاران در اواسط هفته قوی شده است. فایزر به تازگی گزارش داده است که سه دوز واکسن، نوع Omicron را خنثی می کند. همانطور که Omicron از ترس بازار خارج می شود. اکنون بازار انتظار دارد که فدرال رزرو در ماه می سال آینده نرخ بهره را افزایش دهد.

همچنین در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۵۰ هزار و ۴۶۹ دلار در بازار به فروش می رسد که به نظر می رسد این ارز دیجیتالی آرام گرفته است اما تا آینده نزدیک همچنان باید صبر کرد و دید معامله گران چه واکنشی نشان خواهند داد.

بیت کوین

منبع: اقتصادنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxwom