پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/10 02:08
اخبار اقتصادی | ارز دیجیتال | اتریوم
کد خبر: 17066

خبر خوش / قیمت اتریوم افزایش می یابد

ارزش قیمت اتریوم رکورد جدیدی را ثبت کرد.

قیمت اتریوم طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است.قیمت اتریوم رکورد جدیدی را این روزها برای خود ثبت کرده است.پس از عبور قیمت اتریوم از ۴,۰۰۰ دلار، روند صعودی این ارز دیجیتال تقویت شد. تحلیل‌گران انتظار افزایش بیشتر قیمت اتریوم و ورود به فاز کشف قیمت را دارند. تحلیل قیمت اتریوم حاکی از روند صعودی آن است.

 اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ ارزهای دیجیتال است ، به‌دلیل جداکردن راه خود از بیت‌کوین، عملا مسیر جدیدی را دنبال می‌کند.

قیمت اتریوم امروز 10آبان 1400

قیمت اتریوم

اتریوم

قیمت: ۴۲۳۵.۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۵۵ درصد افزایش

تحلیل قیمت اتریوم؛ وضعیت تکنیکال حاکی از تداوم روند صعودی است

بر اساس تحلیل بازار از سوی سایت کوین بیوریو (Coin Bureau) اتریوم در ماه‌های آینده شانس بسیار بالاتری برای دستیابی به پتانسیل صعودی خواهد داشت. گروه اتریوم بی‌وقفه در حال تبدیل سیستم اثبات کار (PoW) موجود خود به اثبات سهام (PoS) بوده‌ است. بنابراین، تغییراتی که در اکوسیستم اتریوم اتفاق می‌افتد، پتانسیل آن را به‌عنوان یک رمزارز در آینده بالاتر می‌برد.

موسس این سایت، همان‌طور که صنعت رمزنگاری نیز به آن اشاره می‌کند، استقرار پروتکل بهبود اتریوم EIP ۱۵۵۹ را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد. این امر می‌تواند اتر را به دارایی ضد تورمی با فعالیت کافی تبدیل کند زیرا بخشی از کارمزد معاملات از بین رفته‌ است. منطق ارتباط بین عرضه و تقاضا می‌تواند منجر به افزایش ارزش اتریوم شود.

قیمت اتریوم

وی ابراز کرد: اتریوم  به معنای واقعی کلمه در تب‌وتاب است و انتقال به اثبات سهام آن را بسیار چشمگیرتر می‌کند و مهم است بدانید که پروتکل بهبود اتریوم حتی هنوز توسط  کیف پول متامسک (MetaMask) به‌ویژه دی آپ‌ها یا همان اپلیکیشن‌های غیر متمرکز پشتیبانی نمی‌شود. هر چندکه صحبت‌ها در پیشرفت اتر زیاد است اما هنوز چیزی ندیده‌ایم.

به‌طور مشابه، سرمایه‌گذاری موسسات در اتریوم همراه با سهم بازار برای دارایی این گروه از سرمایه‌گذاران رو به افزایش بود. این دارایی دیجیتال برای راه‌انداختن رقابت بین موسسات در سال ۲۰۲۰ آماده شده‌ است و می‌تواند به زودی ارزش واقعی بیت‌کوین را به چالش بکشد.

درهمین‌حال، تقاضا برای صندوق قابل معامله اتریوم (ETF) باقی مانده‌ است اما جالب‌توجه این است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) هنوز آن را رد نکرده اما آن را در حال تعلیق نگه داشته‌است. در حالی که SEC چندین پیشنهاد برای صندوق قابل معامله بیت‌کوین را رد کرده‌است، بررسی این صندوق برای اتریوم یک تغییر مثبت به نظر می‌رسد.

قیمت اتریوم صعودی است

قیمت اتریوم

بر اساس توسعه شبکه فعلی و فعالیت‌های اساسی، اتریوم می‌تواند صعودی باقی بماند. از زمان صعود بیت‌کوین در سال گذشته، موسسات مالی سطح بالا، اهمیت بسیار بیشتری برای ارزش ارز رمزنگاری شده قائل شده‌اند اما در حالی که شرکت‌هایی مانند میکرو استراتژی (Microstrategy) و تسلا (Tesla) در بالاترین دارایی دیجیتال پیشرفت کرده‌اند، اتریوم هنوز بسیار عقب است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، بااین‌حال، ممکن است شرکت‌هایی مانند کوین بیس (Coinbase) این روایت را تغییر دهند، زیرا صرافی ارزهای رمزنگاری شده در فهرست نزدک (NASDAQ) اخیرا برنامه‌های سرمایه‌گذاری میلیونی برای خرید اتر را در میان سایر برنامه‌های خود اعلام کرده است اما شرکت‌های دیگر بدون هیچ‌گونه وفاداری به ارز رمزنگاری شده به‌سرعت ETH را به ترازنامه خود اضافه نمی‌کنند. به گفته رایان سلکیس، این سناریو ممکن است به‌زودی تغییر کند.

مدیرعامل شرکت مساری اظهار کرد: اتریوم به‌زودی در موسسات محبوب می‌شود زیرا دارایی‌های رمزنگاری جدید نیمه عمر دارند.

وی توضیح داد: اولین دارایی که تقریبا همه خریداران جدید برای خزانه خود جمع‌آوری می‌کنند یا به‌عنوان بخشی از استراتژی سرمایه‌گذاری اختصاص می‌دهند احتمالا بیت کوین است و می‌دانید که اتر شماره دو خواهد بود.

گفته شده است، اتریوم حجم معاملات واقعی دارد، برنامه‌های کاربردی واقعی که بر اساس آن اجرا می‌شود. از آنجا که هر دو شبکه (بیت‌کوین و اتریوم) در زمینه‌های مربوطه در رده اول هستند، ممکن است زمانی در آینده فرا برسد که هر دو دارایی به سرمایه بازار برابر برسند.

پیش بینی قیمت اتریوم / اتریوم تجارت بهتری دارد.

قیمت اتریوم

سلکیس با اشاره به اینکه چنین سناریویی جالب خواهد بود، گفت: شما حداکثر بیت‌کوین و اتریوم را خواهید داشت و به‌طور دائم بر سر یک قرارداد کاذب و در یک بحث نادرست بحث می‌کنید، زیرا این دو چیز کاملا متفاوت و به یک اندازه نیستند. بااین‌وجود، وی خاطرنشان کرد: اتریوم تجارت بهتری دارد.

از نظر بسیاری از طرفداران، اتریوم تلنگری برای بیت‌کوین است و فقط یک موضوع زمانی است. به گفته سلکیس، این مورد را نباید از طریق مقایسه قیمت و قیمت بازار ارزیابی کرد زیرا آنها «بی‌ربط ترین معیارها» هستند.

وی افزود: حتی در کوین بیس، ما حجم معاملات بیشتری را در سه ماه گذشته در اتریوم نسبت به بیت کوین شاهد بودیم و می‌توان با حجم معاملات یا سایر معیارهای دیگر مبنی بر اینکه اتریوم در حال حاضر محبوبیت بیشتری نسبت به بیت کوین دارد، استدلال کرد.

در حال حاضر، اتریوم، پرکاربردترین بلاک‌چین در جهان است و دلیل آن هزاران برنامه و پلتفرم است که بر روی آن ساخته شده است. از آنجا که پرداخت در شبکه از طریق توکن اصلی انجام می‌شود، حجم معاملات اتریوم (ETH) به‌طور طبیعی بیشتر از (BTC) بوده است. در واقع اکثر کاربران دومی را به‌عنوان ذخیره ارزشمند ترجیح می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raovb