یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/05 07:33
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 17032

مشارکت گسترده کودکان و نوجوانان ایرانی در پویش ملی «به رنگ مدرسه»

پویش «به رنگ مدرسه» پویشی ویژه کودکان و نوجوانان است که با هدف مشارکت دادن این گروه‌های سنی در امر مدرسه‌سازی برگزار می‌شود. در این پویش از کودکان و نوجوانان دعوت شده که با موضوع «مدرسه دوست‌داشتنی من» نقاشی بکشند و در وب‌سایت ajorbajor.ir بارگذاری کنند. به ازای هر نقاشی، 10 هزار تومان به پویش مدرسه‌سازی «آجر به آجر» اهدا می‌شود.

 پویش «به رنگ مدرسه» بخشی از برنامه «آجر به آجر» است که توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود. «آجر به آجر» برنامه‌ای برای جلب کمک‌های نقدی کوچک جهت امر خیر مدرسه‌سازی است.

این پویش تا 13 آبان 1400 ادامه دارد.

ذئعف

کار خیر را از کودکی در افراد جامعه نهادینه کنیم

جامعه خیرین مدرسه‌ساز یک سازمان مردم‌نهاد است که از افراد خَیِر علاقه‌مند به مدرسه‌سازی تشکیل شده و نقش مهمی در ساخت و بازسازی مدرسه در سراسر کشور دارد. این افراد که بیشترشان در زندگی شخصی نقش والدی دارند، با دغدغه بهبود کیفیت آموزش و پرورش برای نسل‌های آینده گرد هم آمده‌اند.

جامعه خیرین مدرسه‌ساز این بار سعی دارد با پویش «به رنگ مدرسه» کودکان و نوجوانان را به مشارکت در مدرسه‌سازی دعوت کند. اما این مشارکت نه به‌صورت مالی، بلکه با استفاده از هنر و خلاقیت کودکان رخ می‌دهد. جامعه خیرین مدرسه‌ساز امیدوار است این پویش کودکان را با کار خیر و اعمال بشردوستانه آشنا کند تا فرهنگ کمک به دیگران در نسل‌های بعدی جامعه بیشتر نهادینه شود.

تشویق کودکان و نوجوانان به مشارکت با جوایز هیجان‌انگیز

درست است که هدف این پویش، جذب کمک‌های مردمی برای مدرسه‌سازی است، اما برای افزودن کمی چاشنی رقابت و هیجان، جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

هر هفته به 32 نفر در همه استان‌های کشور که نقاشی‌شان در وب‌سایت آجر به آجر بیشترین لایک را گرفته، بدون قرعه‌کشی پکیج لوازم تحریر به ارزش 400 هزار تومان اهدا می‌شود. همچنین در پایان هر هفته به قید قرعه به سه نفر از شرکت‌کنندگان بن خرید لوازم ورزشی به ارزش 3 میلیون تومان تعلق می‌گیرد. در پایان پویش یعنی روز 13 آبان 1400 نیز از میان همه شرکت‌کنندگان به قید قرعه به 32 نفر از همه استان‌های کشور یک دستگاه تبلت به ارزش 5 میلیون تومان هدیه داده می‌شود.

هر نقاشی = یک آجر

حمایت مالی این پویش را گروه صنعتی میهن برعهده گرفته است و به ازای هر نقاشی، یک آجر نمادین معادل مبلغ 10 هزار تومان به ساخت مدرسه برای فرزندان ایران اهدا می‌کند. به‌این ترتیب کودکان بدون اینکه نیاز به کمک والدین خود داشته باشند، تنها با استفاده از خلاقیت خود می‌توانند قدمی برای کمک به هم‌نوعان خود بردارند.

همچنین تلاش برگزارکنندگان پویش بر این است که به کودکان و نوجوانان بیاموزند که کار خیر در مقیاس کوچک نیز ارزش دارد و با جمع شدن همین کمک‌های کوچک است که قدم‌های بزرگ برای ارتقای سطح زندگی بشر و ارزش‌های انسانی برداشته می‌شود.

نحوه شرکت در پویش سراسری «به رنگ مدرسه»

برای شرکت در پویش ابتدا وارد سایت «آجر به آجر» به آدرس ajorbajor.com شوید و با اطلاعات خود ثبت‌نام کنید.

 

غف56

سپس از نقاشی فرزندتان عکس بگیرید و آن را در وب‌سایت بارگذاری کنید

ااال

 

اطلاعات شخصی را کامل کنید و عکس پروفایل خود را انتخاب کنید.

لعععععععععععععععع

دکمه ثبت و ارسال را بزنید. شما در پویش ملی «به رنگ مدرسه» شرکت کردید.

در این وب‌سایت می‌توانید همه نقاشی‌های آپلودشده را ببینید و با لایک کردن نقاشی‌هایی که می‌پسندید، شانس آنها را برای بردن جایزه افزایش دهید.

همچنین می‌توانید از افراد خانواده یا دوستان خود دعوت کنید که با مراجعه به سایت و لایک کردن نقاشی فرزندتان، به برنده شدن او کمک کنند. همچنین با شرکت در مسابقه در قرعه‌کشی هفتگی و نهایی پویش شرکت داده می‌شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ek7q9