دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/03 06:37
کد خبر: 17028

گوهر خیراندیش فاش کرد: قبل از محضر بچه دار شدم! + عکس متفاوت گوهر خیراندیش و خانواده اش

گوهر خیراندیش فاش کرد: قبل از محضر بچه دار شدم! + عکس متفاوت گوهر خیراندیش و خانواده اش

گوهر خیراندیش بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشورمان است. گوهر خیراندیش اول شهریور ماه سال 1333 متولد شد. گوهر خیراندیش در شیراز بدنیا آمد. گوهر خیراندیش مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد. گوهر خیراندیش  فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

 

گوهر خیراندیش

 

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دسته هنرمندان است که زندگی مشترکش را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

این بانوی هنرمند کشورمان در برنامه دورهمی در شرح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند. یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنیید من خودم به دنبال دخترم می آیم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما 38 سال با هم زندگی کردیم.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش بانوی هنرمند کشورمان بود که 20 فروردین ماه سال 1329 متولد شد و 18 فروردین 1381 درگذشت.

گوهر خیراندیش

این هنرمند کشورمان بازی در تئاتر را سال 1349 آغاز کرد و راهی برای ورود گوهر خیراندیش هم به دنیای هنر شد و سال 1368 با فیلم «زیر بام های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی به دنیای سینما وارد شد.

سال 1364 با بازی در مجموعه آئینه به دنیای تلویزیون راه یافت و در سریال هایی چون مرغ حق، روزی روزگاری، آپارتمان، شلیک نهایی، زیرگنبد کبود، سفر به چذابه، یحیی و گلابتون، همسایه ها، کت جادویی و... به ایفای نقش پرداخته است.

مهریه گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در سالروز درگذشت جمشید اسماعیل خانی مهمان برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره مهریه اش گفت:

مهریه من یک کاسه نبات، کلام الله مجید، نمک طعام، 5 تا سکه به نیت پنج تن، ابریشم و گل نرگس که من این مدل مهریه را میوه ممنوعه هم آورده بودم و یکی از خصوصیات اخلاقی جمشید این بود که همیشه برای من گل میخرید و روزی که فوت کرد هم همه خانه ما پر از گل بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399nrx