یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/02 08:45
کد خبر: 17025

یارانه جدیدی که سازمان هدفمندی واریز کرد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۴/ ۸۶۳ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام‌خمینی(ه) خبر داد.

یارانه جدیدی که سازمان هدفمندی واریز کرد

 در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ه) و سازمان بهزیستی کشور، مبلغ ۴/ ۸۶۳میلیارد تومان به حساب این دو سازمان واریز شد.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور گفت: در راستای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام‌خمینی(ه) و بر اساس ردیف‌های «۱۵» و «۱۹» جدول مصارف تبصره «۱۴» قانون بودجه سال‌جاری کل کشور این مبلغ به حساب این دو سازمان پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با تشریح پرداختی به سازمان بهزیستی عنوان کرد: در اجرای بند «۱۹» تبصره مذکور، ۶/ ۲۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲هزار و ۹/ ۳۹۹میلیارد تومان، در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

حاجتی ادامه داد: در راستای حمایت‌های قانونی و اجرای بند «۱۵» مصارف جدول تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۸/ ۵۹۸میلیارد تومان به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پرداخت شده که با احتساب ۵هزار و ۶/ ۸۳میلیارد تومان واریزی مرحله اول در سال‌جاری، در مجموع مبلغ ۵هزار و ۴/ ۶۸۰میلیارد تومان از این محل به حساب کمیته امداد حضرت‌امام(ره) پرداخت شده است.

پرداخت به وزارت بهداشت

همچنین۳/ ۱۰۸میلیارد تومان از محل منابع نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور و در اجرای ردیف «۱۸» مصارف هدفمندی موضوع بند «الف» جدول تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شد.

در راستای اجرای ردیف «۱۸» جدول مصارف موضوع بند «الف» تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، ۵۸۰میلیارد تومان در مرحله اول به این وزارتخانه پرداخت شد.

با پرداخت این مبلغ در مجموع تا امروز مبلغ ۳/ ۶۸۸میلیارد تومان از محل منابع درآمدی این ردیف در تبصره مذکور پرداخت شده است تا گامی بلند در جهت اجرای درست برنامه پزشک خانواده باشد. پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین منابع درآمدی این ردیف، یک‌هزار و ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای این طرح در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ejz9