یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/02 06:38
کد خبر: 17023

تصاویر استقبال بی‌نظیر از حسن یزدانی در زیر مه و باران/ همه جویبار در خانه حسن یزدانی!

جویبار روزهای عجیبی را سپری می کند و مردم این شهر در این روزهای بارانی حال و هوای خاصی دارند.

به گزارش رصداقتصادی :  خیابان‌های جویبار در این چند روز مملو از مردمی بود که برای دیدن قهرمان دوست داشتنی ایران لحظه شماری می کردند.

فیلم‌هایی که از خیابان‌های جویبار در فضای مجازی منتشر شده واقعا غیر قابل باور است و نشان می‌دهد که مردم کشتی دوست جویبار قدرشناس قهرمان دوست داشتنی شهر خود و کشتی ایران هستند.

کار بزرگ حسن یزدانی آن قدر شیرین و دلچسب بود که با گذشت زمان انگار ارزشش بیشتر می شود و کشتی دوستان تازه متوجه می شوند که حسن دلاور چه کار بزرگی انجام داده است.

جالب اینکه تقریباً همه جمعیت جویبار به سمت منزل حسن یزدانی رفته و به او و خانواده‌اش تبریک می گویند به طوری که مادر حسن یزدانی چند بار به میان جمعیت رفت و از آنها تشکر کرد. دیروز که با پدر یزدانی تماس گرفتیم واقعا نمی‌توانست با ما صحبت کند و به زور چند جمله گفت.

خیابان‌های جویبار به خصوص اطراف منزل قهرمان دوست داشتنی کشتی ایران همچنان مملو از جمعیت است و انگار مردم دلشان نمی‌خواهد از منزل یزدانی دور شوند.

این فضای عجیب و غریب در شهر جویبار شاید در  طول تاریخ بی سابقه بوده باشد و البته نشان‌دهنده کار بزرگ حسن و قدرشناسی مردمی است که حتی بعد از باخت او در فینال المپیک حامی و یاور حسن بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9xej