چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/29 05:54
سحر قریشی
کد خبر: 17018

سحر قریشی و طرفدارش + عکس

ویدیو جنجالی سحر قریشی و دختر دهه هشتادی طرفدارش که روسری از سرش افتاده را ببینید.

به گزارش رصداقتصادی : در جریان یکی از سفرهای سحر قریشی در فرودگاه تعدادی از دختران دهه هشتادی طرفداراش او را محاصره می کنند و یکی از آنها که حجاب نداشت به سمت آغوش گرفتن سحر قریشی می رود.

تذکرهای مکرر مردی که در ویدیو است به دختری که روسری اش افتاده سوژه کاربران شده و آنها به شدت واکنش نشان داده اند و برخی گفته اند با توجه به احساساتی شدن دختر جوان با دیدن سحر قریشی نباید اینقدر تذکر می داد.

حاشیه های سحر قریشی و رضا رشیدپور

یکی از بزرگترین ضربه هایی که سحر قریشی در زندگی هنری اش خورده حضور در برنامه رضا رشیدپور مجری جنجالی تلویزیون بود (البته آن موقع مجری تلویزیون نبود و اینترنتی برنامه اجرا می کرد). سحر قریشی چند سال پیش در برنامه دید در شب رضا رشیدپور شرکت کرد که به جرات می توان جنجالی ترین برنامه گفتگو محور با یک بازیگر در تاریخ سینمای ایران دانست. رضا رشیدپور بازیگر زن مشهور ایرانی را در آن برنامه کوچک کرد و با طرح سوال ها وچالش هایی کم سوادی بازیگران را به رخ کشید. و در نهایت سکانس ها و بخش هایی از برنامه را که مهمان برنامه (سحر قریشی) درخواست کرده بود پاک شود را پاک نکرد و بدین ترتیب یک برنامه جنجالی تدارک دید که در آن سحر قریشی تحقیر و مسخره مردم شد. رضا رشیدپور با آن برنامه خیلی اوج گرفت و مدتی بعد دوباره به تلویزیون برگشت !


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rao5b