دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/16 05:23
رپورتاژ/
کد خبر: 15879

کفپوش لاستیکی

عدم وجود کفپوش لاستیکی مناسب در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند منجر به بروز مشکلات و رخدادهای بسیاری شود که گاهاً سلامتی ورزشکاران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عدم وجود کفپوش لاستیکی مناسب در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند منجر به بروز مشکلات و رخدادهای بسیاری شود که گاهاً سلامتی ورزشکاران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به طور کلی سطحی که برای ورزش کردن انتخاب می‌کنید بر کیفیت ورزش و نرمش تاثیرگذار است، به همین جهت بسیاری از صاحبان باشگاه‌ها در رشته‌های ورزشی مختلف به دنبال کفپوش مناسب هستند. بهترین گزینه برای تجهیز باشگاه‌ها و پوشاندن سطح آن برای ورزش و نرمش راحت، خرید کفپوش لاستیکی است. کفپوش لاستیکی دارای مزایای فوق‌العاده‌ای است که می‌توان آن را به عنوان بهترین نوع کفپوش گرانولی معرفی کرد. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

 

 

کفپوش لاستیکی، مناسب‌ترین گزینه برای باشگاه

با قاطعیت می‌توان گفت علاوه بر لوازم ورزشی در باشگاه‌هایی نظیر باشگاه بدنسازی و... کفپوش بدنسازی هم نوعی تجهیزات مهم و حساس به شمار می‌رود که می‌بایست حتما برای داشتن یک باشگاه خوب خریداری شود. تا به امروز متخصصین انواع مختلفی از کفپوش را تولید کرده‌اند، اما در این میان کفپوش لاستیکی برتری و مزایای بیشتری دارد. همانطور که از نام این نوع کفپوش مشخص است، حالتی کاملاً لاستیکی و نرم دارد. برای تولید کفپوش لاستیکی که نام دیگر آن گرانولی است از دانه‌های گرانول استفاده می‌کنند. دانه‌های گرانول که از بازیافت ضایعات پلاستیکی به دست می‌آید نوعی مواد ریز پلیمری هستند که با آب کردن و قالب‌گیری آن کفپوش لاستیکی را تولید می‌کنند.

آنچه که در کیفیت و لیست قیمت کفپوش گرانولی با کیفیت باشگاهی موثر است، یکدست بودن دانه‌های گرانول برای تولید کفپوش می‌باشد به همین جهت این نوع کفپوش از نظر کیفی دارای درجه‌ بندی خاصی نیز هست. طبیعتاً خرید کفپوش لاستیکی درجه یک برای باشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، پارک‌های سرپوشیده یا سرباز و... بهتر خواهد بود؛ چرا که جنس باکیفیت طول عمر بیشتری هم خواهد داشت.

 

استفاده از کفپوش لاستیکی آسان است!

به طور کلی استفاده از کفپوش‌های ورزشی مانند کفپوش منازل و... سخت نیست. این نوع پوشاننده‌ها که ماهیتی کاملاً لاستیکی و نرم دارند در دو مدل معروف طراحی و تولید می‌شوند تا افراد بتوانند برای فضاهای با ابعاد و اندازه‌های مختلف آن را خریداری و نصب نمایند. کفپوش گرانولی در دو مدل پرکاربرد زیر تولید و به بازار عرضه می‌شود:

 

  1. یکی از قالب‌های پرطرفدار برای ساخت کفپوش لاستیکی مدل پازلی آن است که در اندازه‌های گوناگون قابل تولید می‌باشد. کفپوش پازلی که در رنگ‌های مختلف هم در بازار موجود است مانند قطعات پازل به هم وصل یا از هم جدا می‌شوند، به همین خاطر به عنوان کفپوش بدنسازی یا کفپوش یوگا کاملاً مناسب است. به علاوه صاحب باشگاه با خرید نوع پازلی کفپوش قادر است برای هر بار نقل مکان کفپوش‌ها را نیز با خود به فضای جدید ببرد.
  2. نوع دومی که تولید کنندگان برای عرضه‌ی کفپوش گرانولی انتخاب کرده‌اند، مدل رولی آن می‌باشد. برای خرید کفپوش رولی افراد می‌توانند متراژ مورد نیاز خود را اعلام کنند تا رول‌های آماده را دریافت و درست مثل موکت کف سالن پهن نمایند. البته نصب این مدل کفپوش نیازمند برش و دقت نظر است تا کل سطح زمین پوشانده شود.

کفپوش یوگا یا کفپوش بدنسازی خوب، فقط و فقط کفپوش گرانولی و کفپوش لاستیکی است؛ چراکه بیش از سایر انواع، نرم و انعطاف پذیر می‌باشد. به همین دلیل ورزشکاران در سطوحی که کفپوش لاستیکی نصب باشد هرگز دچار آسیب‌هایی نظیر خراشیدگی یا سائیدگی دست و پا، شکستگی و... نخواهند شد. به علاوه انجام نرمش‌های متدوال بر روی این سطح نرم افراد را خسته نخواهد کرد، بنابراین ورزشگاران می‌توانند ساعات بیشتری را به کالری سوزی یا تمرین بپردازند. البته مزایای استفاده از این کفپوش منحصر به موارد فوق نیست و در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

 

مزیت‌های ویژه استفاده از کفپوش لاستیکی را بدانید!

بدیهی است که افراد برای خرید نیازمند دلایل محکمی هستند تا بتوانند با اطمینان خاطر از این محصول برای باشگاه‌های خود خریداری نمایند. طبیعتاً افرادی برای باشگاه‌های مختلف ثبت نام می‌کنند انتظار دارند کفپوش یوگا، کفپوش باشگاه بدنسازی ، والیبال، بسکتبال و... کاملاً نرم و استاندارد باشد. به همین خاطر پیش از خرید لازم است مزیت‌های کفپوش از نوع گرانولی یا لاستیکی را بدانید:

  • از آنجا که این کفپوش‌ها حالتی لاستیکی دارند، در برابر شدت ضربات کاملاً مقاوم بوده و افراد بر روی آن آسیب نخواهند دید.
  • دقیقاً به همان دلیل لاستیکی بودن طول عمر بالایی خواهد داشت و به راحتی پاره یا خراب نمی‌شود.
  • کفپوش گرانولی در برابر باران یا آفتاب، گرما و سرما نیز کاملاً مقاوم است.
  • تولید کنندگان آن را در رنگ‌های مختلفی تولید می‌کنند بنابراین می‌توان به سلیقه‌ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
  • این کفپوش‌ها کاملاً قابل شستشویند.

افزون بر موارد فوق قیمت پایین و مقرون به صرفه‌ی کفپوش لاستیکی را هم می‌توان از مزایای آن دانست. به عبارتی کفپوش گرانولی تنها تجهیزاتی است که افراد و مدیران باشگاه‌ها نگران قیمت آن نخواهند بود. پس بدون نگرانی به دنبال یک مرجع مناسب برای خرید کفپوش مورد نیاز خود باشید.

الوند پوش، برجسته‌ترین تولید کننده‌ی کفپوش لاستیکی در ایران

به طور قطع خرید کفپوش از تولید کننده‌ی آن به مراتب بهتر و کم هزینه‌تر نیز خواهد بود؛ بنابراین برای خرید کفپوش مورد نیاز باشگاه خود به سراغ شرکت تولیدی الوند پوش بروید. الوند پوش نام شرکتی با تجربه است که کار خود را در زمینه تولید کفپوش از سال 88 آغاز کرده است. این مجموعه که متشکل از افرادی کاملاً متخصص و مجرب است با بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته و متریال عالی بهترین نوع کفپوش گرانولی را در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 

 

جالب است بدانید تولیدات الوند پوش تنها مختص بازار داخلی ایران نیست، بلکه این مجموعه کلیه‌ی تولیدات خود را به کشورهای سوریه، ترکیه، ارمنستان و آذربایجان هم صادر می‌کند. دلیل این موفقیت به طور قطع استاندارد بودن محصولات تولید شده و رضایت مصرف‌کنندگان از آن است. بنابراین شما هم می‌توانید به راحتی از الوند پوش کفپوش لاستیکی و کفپوش گرانولی بخرید و آن را در باشگاه خود نصب کنید، البته لازم نیست برای سفارش یا خرید حتما به کارخانه‌ی این مجموعه در تهران مراجعه کنید. شما می‌توانید وارد وبسایت الوند پوش شوید و پس از مشاهده کیفیت و توضیحات محصولات به صورت آنلاین ثبت سفارش نمائید. دریافت محصول درب منزل با ضمانت تحویل به موقع و سالم کالا از جمله مزایای خرید از این مجموعه به صورت اینترنتی است، بنابراین با خرید از الوند پوش از هزینه‌های رفت و آمد خود نیز می‌کاهید...

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس alvandpoosh.ir مراجعه نمایید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxjlm