یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/28 04:28
شمانیوز گزارش می‌دهد؛
کد خبر: 15822

چرا باید به دوو اعتماد کنیم؟

دوو یکی از برندهایی که سال‌هاست در بازار ایران فعالیت می‌کند و هیچگاه مصرف‌کنندگان را ناامید نکرده و همیشه در راستای مشتری‌مداری و در یک رقابت سالم، تلاش کرده با در نظر گرفتن توانایی مالی اقشار، محصولات باکیفیت را به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، بازار پرزرق و برق لوازم خانگی همیشه مورد توجه همه اقشار مردم بوده و هست حتی با وجود اینکه تحریم‌ها سبب شده، قیمت این کالاها افزایش یابد و عده‌ای هم در این میان با سوءاستفاده درصدد سوداگری و نیز فروش کالاهای بی‌کیفیت هستند، اما چون مردم آگاهانه به بازار لوازم خانگی نگاه می‌کنند و برند، کیفیت خدمات و قطعات و نیز ظرافت و زیبایی محصول برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، در انتخابشان همه موارد را هم قیمت، هم زیبایی و هم کیفیت محصول را در نظر می‌گیرند.

یکی از برندهایی که سال‌ها در بازار ایران فعالیت می‌کند، برند دوو می‌باشد. این برند جزء برندهای جهانی است که هیچگاه مصرف‌کنندگان را ناامید نکرده و همیشه در راستای مشتری‌مداری و در یک رقابت سالم، تلاش کرده است با در نظر گرفتن توانایی مالی اقشار، محصولات باکیفیت را به بازار ایران عرضه کند.

بسیاری از شرکت‌های حوزه تولید لوازم خانگی به محض اینکه در بازار ایران برای خود جاپایی پیدا کرده‌‎اند و به قول معروف اسم و رسمی در کرده‌اند، مشتریان ایرانی را به حال خود رها ساختند و در شرایط تحریم زیر تمام تعهدات خود زدند و بازار ایران را در کمال بی‌اخلاقی ترک کردند، اما برند دوو و با توجه به سیاست‌های مستحکم شرکت انتخاب الکترونیک، علی‌رغم فشارهای خارجی در بازار ایران حضور خود را حفظ کرده و حتی در تلاش برای ارائه خدمات بیشتر است.

همانطورکه اشاره شد؛ بسیاری از شرکت‌های خارجی در حوزه لوازم خانگی به بهانه تحریم‌های آمریکا، بازار کشورمان را ترک کردند و تمام دفاتر آنها در کشو تعطیل شد و مصرف‌کنندگان را در سرگردانی باقی گذاشتند، اما برند دوو و شرکت انتخاب الکترونیک برای اینکه به مشتریان خود اطمینان‌خاطر دهد که به تعهداتشان پایبند هستند و بازار ایران برای این برند اهمیت دارد، سایتی را به نشانی www.daewoo.ir را راه‌اندازی کرده و مرکز ارتباط با مشتریان به شماره تلفن 1699 را بیش از پیش تقویت کرده است تا همیشه پاسخگوی خریداران ایرانی این برند باشند.

 

دوو تنها فعالیت خود را به راه‌اندازی این سایت یا تقویت مرکز ارتباط با مشتریان محدود نکرده است. شرکت انتخاب الکترونیک برای اینکه روشنگری بیشتری نسبت به این برند در بازار ایران داشته باشد و عموم مردم و اقشار مختلف را با این برند آشنا کند، سمینارها و جلسات مختلفی برگزار کرده که اخیراً یکی از این همایش‌ها را با حضور نمایندگان فروش محصولات دوو در سراسر ایران از تاریخ 17 تا 22 فروردین ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش در مارینا پارک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.

هاتف سروش، مدیر روابط عمومی شرکت دوو ، درباره اقدامات این شرکت در رابطه با تقویت همکاری برند دوو با ایران و عدم ترک آن از بازار کشورمان گفت: سعی کردیم قرارداد منعقد شده با شرکت دوو با رعایت تمامی قوانین حقوق تجاری و بین المللی باشد تا در صورت برهم خوردن شرایط، شاهد ترک ایران از سوی این برند نباشیم. برهمین اساس، گروه صنعتی انتخاب در راستای حفظ اعتبار و رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی در کشور توانست با فراهم کردن بسترهای لازم برای ادامه حضور برند دوو در ایران، مانع ترک بازارهای لوازم خانگی کشور از سوی این برند باشد.

 

 

download (1)

 

او توسعه زیرساخت‌های مشتری‌مداری را یکی از اولویت‌های اصلی شرکت دوو در سال 1400 عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولات و تولیدات، از جمله برنامه های سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

براساس این گزارش؛ قطعاً در انتخاب یک محصول باید به کیفیت، ظرافت ، زیبایی و نیز خدمات پس از فروش آن دقت کرد. بسیاری از برندهای خارجی در کشور فعالیت می‌کنند که بعضی از آنها به طور غیرقانونی وارد کشور می‌شوند و نه‌تنها سودی برای اقتصاد کشور ندارند، بلکه هم برای خریداران دردسرآفرین شده و هم تولید ملی را با اخلال مواجه ساخته است، اما برند دوو با اخذ مجوزهای قانونی در بازار ایران فعالیت می‌کند و به همین منظور این اطمینان خاطر را به مشتریان خود داده است که در صورت وقوع مشکل، از خدمات و پشتیبانی‌های این شرکت می‌توانند بهره‌‎مند شوند. همچنین نکته قابل توجه این است که بنا به گفته هاتف سروش مدیر روابط عمومی شرکت دوو برخی از قطعات برند دوو در داخل کشور بومی‌سازی شده  و این موضوع می‌تواند در بلندمدت تأثیر مثبتی بر تقویت توان تولید داخلی داشته باشد.

گزارش از لیلا افلاکی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8ona